.

среда, 13. април 2011.

Upoznavanje besplatno seks

Moj seksualni život kao neoženjen žena obuhvaća oko pedeset jednu noć. Planiram ih brojati do točnije jednog od ovih dana. Biti knjigovođa imam interes u dobivanju brojeve desno.

Jedan od mojih poslova je otišao kraće od rukovanje na jedinstvo skladan konjugaciji u pola sata. Sam živio u Južnoj Africi, a prijatelj me slijepa datum s američkim posjetu Pretoriji na posao. Rekla mi je da je pedeset godina, zgodan, i oženio, ali s spušten oka.Ja nemam ništa protiv dating oženjeni muškarci pod uvjetom da njihove supruge nisu u istoj zemlji kao i ja.

U to vrijeme, bio sam 42 godina i radili na američkim veleposlanstvima i živio u udaljenim zemljama u Africi, za osam godina. Romantični odnosa s lokalnim Afrikanci i američki radnici bili obeshrabreni moj poslodavac, pa mogućnosti za seks su uglavnom bili s posjetiteljima zemlji. I, nažalost, afričke zemlje imaju malo posjetitelja.

Moj datum, koji ćemo nazvati Slick, je da me pokupite na moj stan ići na party.  facebook seks srbija upoznavanje Ja fiksni gore lijepo. I'm no glamur djevojka, ali ja sam zdrav, zdrav izgled. Nosila sam haljinu iskop vrat koji je otkrio znatan prostor za cijepanje i labave cvjetno suknju koja je pomogao prikriti široki kukovi.

Slick je reklamirao kao: Hollywood lijep, savršeno ljesovima, casual, i elegantan. Mrzio sam ga na prvi pogled, a on je imao masnu šarm prodavač automobila, ali mrziti nije uvijek oprečna želju.  facebook seks  upoznavanje Služio sam mu džin i tonik, mi sjede zajedno na kauču, a on me pohvalio na moj haljina, što je zapravo prilično moderan, i osjetio tkanina, dopuštajući mu ruke za četkanje lagano preko moje grudi - koje mogu imati već uzdah.

Oko dvije minute nakon što smo sjeli na kauč on je napravio Seks oglasi Srbija  njegov premjestiti. Ja sumnjate da djevojka prijatelj koji je uređen dana mu je rekla da (1) ja je jednostavno, i, (2) bio sam očajan. Obje izjave su istinite. Njegova ruka pronašao svoj put na stručno mog struka i izvukao mi je bliži dodir usnama nježno protiv moje čelo i obraz. Bio sam zapanjen. Imao sam očekuje seks na kraju večeri. Svi moji datumi kraju taj način, ako je čovjek, a ja kao i svaki drugi. Ali on je dolazio na mene prije datuma!

Ja i divio i prezren njegovu stručnost - i ja isto tako znao da je bio idući u gužvati svoje prilično haljinu. Imao sam izbor između njega zaustavljanja ili skidanja haljina - tako da sam ga skinula i pažljivo ga položio preko kauč. Sam ga vodio u mojoj spavaćoj sobi. On je skinuo odjeću, biće slično oprezni da ih objesiti kako bi se izbjeglo bore.

Ono što je uslijedilo bio je dobar, iako kratak, susret. On je radio svoj put s rukama i ustima gore od moje noge na mojim usnama, i ja ga istražuje s moje ruke. Njegov stidne području bila je pažljivo njegovan i slatko-mirisna kao kosa. Otvorio sam ladicu na mom noćnom prsa i izvadio kondom. Neki ljudi mi povjerenje. Slick? Nikada. Ja ga skliznula na njega, a mi zaključan zajedno sa hitnosti.

Slick tempom se stručno da sperma sa mnom. Na moj bodovnoj ljestvici mu je bilo četiri petarde od pet. Mi sami dopušteno oskudni par minuta afterplay, a zatim su se složili da ćemo biti kasno za party, ako nismo ustati, tuš, haljina, i dobiti kreće. Pogledao sam na sat. Trideset minuta od stisak ruke do konzumacije. Sviđa mi se brojevi. Mi obasuo zajedno, miluju međusobno stidne područja gospodje za seks upoznavanje  s sapunast rukama. Noć je bila mlada, uz obećanje da više u bliskoj budućnosti.

U stranci, međutim, ne reagira, a Slick postao nepažljiv i brzo sam utvrdio da sam bez daljnjeg interesa za njega u svjetlu nekoliko drugih žena tamo. To nije tragedija, iako je bio sam uvrijedio. Dok Slick je pokušavate odlučiti koja bi od dvije slatke mlade stvari on je idući u zavesti, našao sam drugi čovjek. Mi ćemo ga nazvati grumen.

Imao sam poznat grumen - u biblijskom smislu - nekoliko puta. On je ugodan i bezopasan, fumbler i bumbler u krevetu, nije puno za pogledati, a jedva cijenjen kao ulov od strane lokalne ribarske flote za usamljene žene. Ali, on je bio čovjek i rekao sam mu da me odvesti kući.

"Mislio sam da ste došli na zabavu s Slick", kazao je.

"Ja sam, ali idem doma s vama." Kao što smo napustili vrata sam imao zadovoljavajući zadovoljstvo vidjeti iznenađen pogled na Slick lice. Ja mahao mu i nasmiješio se. Seks oglasi Srbija

Pa, ja duguju grumen za mene spašavanje od toga da bude poniženi Slick i ja ga platio nazad dajući mu noć za pamćenje. Masna Slick me uzbuđuju, morao sam priznati, i ja sam bio više nego spreman za drugi krug ići.

Volim uši. Čovjek koji me pozdravlja sa četkom za usne na moj obraz i nježno milovati jedan od mojih ušiju me uzbuđuje odmah. Tijekom orgazma mojim rukama obično pronađu put do čovjekove glave i kosu i uši. Druga omiljena zadovoljstvo je da se držite čovjeka glavu među moje noge dok on pije nektar na moj izvor ljubavi. Ja drhtaj na dodir njegovo lice i kosu i uši protiv meke kože moje unutarnje strane bedara.

Uz malo suptilne vodstva, grumen izvodi iznad svih očekivanja. Voditelj pokopan je u mojih bedara mi je dao uzbudljiv orgazam, a onda sam nastavila ga povući prema dolje na vrhu mene, zaključavanje na njegov penis, i dovesti ga na divlje i strastvene vožnju.  "

JA je zadržao na humping teško i odgovori: "Ja nikada ne prihvati prijedlog iz braka čovjek s erekcijom." Srećom, on nije donio tu temu braka opet.

Нема коментара:

Постави коментар