.

субота, 2. април 2011.

Jebanje


Bog ... on je sladak, sama rekla. On nije bio obličje at njoj, ali ona je gleda na njega. jebanje Gledala ga je, često dok je hodao okolo, a studirao je sve njegovo tijelo. Nice kose, stvarno slatka oči, i njegovo tijelo ... ohhhhhhh njegovo tijelo ona misli ... To je za umrijeti sama rekla. I to je bio. Vjerojatno mnogo više nego ona znala. Zurila je i ona gledala i ona ogled sve značajke mogla vidjeti dok je hodao okolo ili sjede god joj dobro izgleda polubrata učinio.jebacina  Da, on je idući u biti njezin polubrat.
U svom umu, pitala, jebacine što ako ovo, što ako je to ... ona misli o puno stvari. Da, ona nije. Ona je mislio o njoj i njemu, dating, ali ona je također mislila o tome sljedeću razinu između momak i djevojka. Ohhh wow, što je i sama rekla. Može li to ikada dogoditi? Mislim ... da je dobro izgleda. On je klinac. On je pristojan što se čini. Mislila je i ona misli o tome, ali onda je napokon stao i izašao iz sobe. Wow, pogled na svoga magarca previše.
Nasmiješila kao što je hodio daleko. Dva dana prošao. Njezina majka je rekla joj ona i njezin novi korak-tata su ostavili za izlazak na kratki odmor i pitala bih držati oko na kuću umjesto da ide s njom tate. Ona je rekla da i pitao ako netko drugi će biti tamo. Njena mama, rekao je Jeremy, njezina polubrata, mogu zaustaviti po ovdje ili ondje.
Jeremy, je i sama rekla ... Jeremy ... stvarno je mislila. O Bože ... Bože ... da ... ohhh da, da ... da. Njezina srca sped up. Njezino lice osjetio rumenilo. Da, to stop by ... ne dolaze više je mislila. Volio bih da je. Ja stvarno bih volio da ona misli.
"Bok" je čula dok razmišljam o njemu. Ona nije shvatio da zapravo bih doći do nje. "Kako je to ide?", Kazao je pristojno. Ona je pogledala gore. Ohhh što osmijeh ... ono ... ohhh čovjek, bog ... on je sooooooo prokleto dobro izgleda sama rekla. "Hellooooo?", Rekao je ponovo u smeten glasom.
"Oh, hi ... uhhh ..."
Njegov osmijeh, to je bio nevjerojatan, što je i sama rekla. Njegove oči, zube, njegova kosa ... ne gledaj ... ne gledaj na njegovu tijelu. On će znati i ne želite ga znati Amy. Ne možete neka znaju da ste vruće na njega. Sjeo je u drugim stolicu i on je počeo šala sa svojim polusestra. "Pa ti si ... što ... 20, 21 ... 22 možda?" Je počeo. "Da ... to je to ... Ja mogu vidjeti si ... Ups, ja sam tako žao ... što sam ja idiot ... ja ne bi trebao biti molba dobro izgleda žena poput tebe koliko je stara je ona."
Sve dok se, ovdje je ona, ponosan što je mislila da je 20 ili čak 22, dok u stvarnosti je upravo bi navršio 18 godina tri mjeseci nazad. Da, u redu, ona ima lijepo lik. Ona ima lijepe grudi za nekoga njezinu dob. Ona je slatka trim struk i velike kukove, kao i za djevojke tako mlad, ali on to nije uopće vidjeli. Ili možda je učinio i on je bio sladak, govori joj sve zajedno. Ili način na koji ona nije smetalo.
"Ne, ja sam samo 18 od ... dobro to nije bitno. Koliko godina si ti? ", Rekla je ona. On joj je rekao. 25 ... misliš si 25? A on govori da me, mislila je. On je govorio da me? Konačno se nasmiješio. "Hej, ja sam dobio za napraviti nešto, u redu ... Ja ću razgovarati s vama prije, u redu?", Rekao je siguran i ustala. Otišla je u svojoj spavaćoj sobi i zatvorio vrata.
"O Bože ... da ... O, moj Bože Da," rekla je na sebe kao što je i sama pogledala više u ogledalu. "On je razgovarao sa mnom. On je govorio ... ... da mi "ona uzviknula.Nasmiješila, gurnuo joj kosu back off joj ramena, a ona zatim pogleda na njezine grudi.Nasmiješila neki više. "Ohhhhhhh yeah, me ne uspjeti sada", rekla je kako ih gura ... nemojte me sad uspjeti. "
Dva dana kasnije paket došao. To je bio njezin prvi. Njen prvi jedan. Ona nije mogla čekati. Je uhvatio škare. She rezati vrpce. Ona je izvukao otvoriti kutiju. Ohhhhhhh moj bog, ona je mislila kako je to podigla iz kutije. Wow, što je i sama rekla kako ona održavaju predmet u rukama. Ona je to osjećala s prstima jer ona pitali što bi se osjećati kao. Njezine oči zatvorene jer ona održava. Nasmiješila držeći dugo valovitih cijevi komad između ruke i prste.
"Mmmmmmmmm ohhhhhhh", što je i sama rekla kako je osjećala kako je osjećao prema njoj. "Ja ne mogu ... ja ne mogu zamisliti", rekla je počeo. "Ja ne mogu ni zamisliti što ... što je ovo ... Ohhh wow", kazala je otišao na to reći. Ona je izgledala za baterije. "Ne baterije uopće? Hajde ... ovdje joj se. "Vibrator pao u krilu. Bila je bojao da bi moglo izbiti kao ona to pokupila se brzo. Ona je tada počeo čitati sve njegove upute kao ona odjednom počela rasti rožnat o tome radi. "Oh ... ovdje mi ići", kao ona unlatched i uvijena od baterija odjeljak.
Počela je skinuti povlačenjem off joj hlače i onda joj gaćice ostavljajući sve ostalo na.Ona ga uključili. Znala je od čitanja uputa je imala različite jačine. Tu je bio "miran." Nije bilo "poniženi." Nije bilo "Medium". I tamo je bio "Maksimalna." Amy je okrenut na "miran." Ooooooohh, sada kada je lijepo ", rekla je kako ju je odmarao protiv njezine noge ali ne na nju maca još dosta. "Mmmmmm, želim da si tu previše Jeremy", kazala je rekao sa smiješkom leži na usnama. Zatim Amy je okrenut gore usjek jer je nastavio trljati uz svoj unutarnji bedrima. "Oh ... ohhhhhhh yeah, to je bolje", rekla prošaptala kao glavu craned leđa i oči zatvorene.
Amy je htio znati kakav je to osjećaj joj tits na tako došla s vibrator u ruke i stavio je između njih. "Oh ... WOW ... A da je cool" je uzviknuo. I to je bio samo na drugoj razini.Pitala se što bi se osjećati kao da je na podlozi. Ona ripped off joj vrh ali je ostavio joj grudnjak na. Ona ga prebacio na medij. "OHHHH sada ... A da je AWESOME", rekla je glasno. I to je bio strašan. Kako to napravio joj tits osjetiti ... ona zna što želi. Ona je htjela sići. "Ti si moj najnoviji najbolji prijatelj" ona rekla kako ona pogledala ga održava u rukama.
Ali to je vrijeme. Ona je smanjena. Ona neka se jedva dodirivati ​​joj maca usnama.Mmmmm ohhh i oči zatvorene jer njezin savijenim leđima i nogama raširena. Ona je gumiran uz nju maca i njezinim očima polako zatvorene, opet. Ona je udahnuo teže.Njezine grudi ruža i pao. Njezina srca povećala počela osjećaj efekti novih vibratora na njoj pizda. Bila je spremna, ona sama rekla, ali nikada nije to učinio prije ... nakon nikada nije jedan od ovih u njoj ... ona nije imala pojma što god kako bi se osjećati.
"FUCK ... OHHHHHHHHH moj ... OH DA FUCK" vrisnula kao što je probijen početni sloj joj maca zidova. Njezino srce stopa povećana. Njezin disanje skinula skaču. "Ona neka ostane gdje je unutar joj maca kao što je vibrirao vanjski većinu zidova. Njene noge su već bila raširena kao da je netko bio na njoj i jebeni joj mozak. Ona je već voljela kako je osjećala i ona nije ni otišao dolje unutar sebe još. "FUCK FUCK ... OH DA ... ... FUCK FUCK ME ... FUCK ME više ... YES" vrisnula je opet i opet. Njeno tijelo je ispruži i već je uistinu uživao je kako se osjećao u njoj maca. Ona ga izvukao, a ona ga isključi.
"Bog Jeremy ... može li to učiniti previše?", Rekla je ona nosi osmjeh na licu. Znala je ona nije zapravo učinio ništa at svi s njim, ali ona nije mogla čekati na poziv Molly, svoju najbolju prijateljicu bilo. Je izvukla joj telefon dok je ležala gola na krevetu. Vidjevši što nitko nije bio doma da bih ostavio svojoj spavaćoj sobi vrata otvorena. Sve sama, ona se zove Molly.
"Hej, pogodite što?", Rekla je ona. Ona joj je rekla o novom vibrator i kako se osjeća. Ona nije joj reći da nije postigla potpuna orgazam s njim, ali to nije bilo važno. Ona je upravo nazvati i reći joj. I kao što su razgovarali, Amy čuo nešto. Ona je čuo jasno. "Oh ... bog ... čekati", rekla je kako ona hopped off joj krevet jebanje uzivo  zatvoriti njezina vrata. "Tu, morao sam zatvoriti moj vrata. Mislim da je Jeremy, moj polubrat hodio u. "
"On je hodio u svoju sobu ... kao da je tamo u-"
"Nooooooo", rekla je odsijecanje Molly. "On je hodio u kuću, ali vrata na svojoj sobi nije bio zatvoren. Ja sam svi goli. "
"Sooooooo" Molly, rekao je. "Neka ga vidite kao da ... Možda vas dvoje možete ... znaš ... to dobiti na" i ona giggled.
"Aha ... ti bi trebao vidjeti momak. On je veliki koma Molly i mislim ... on je veliki koma, dečko dobro izgleda, ako je ikada postojala je jedan. On je stariji, on je klinac, a on je dobio oči i kosu i osmijeh za umrijeti. Mislim ... ohhhhhhh Molly ... Molly ... yeah, mislim da "i Amy giggled," Ja bih to učiniti s njim. "
Bilo je tišina. Onda Molly govorio. "Tako oblačiti. Idi van i vidjeti ga ... pozdraviti čovjeka. Da li je vam se sviđa? "
Amy je rekla da misli da nije. Oni su razgovarali, a na zabavi njihovi roditelji. Molly je pitao koliko je stara je. Rekla je da misli da je oko 25 ili tako ... ona nije siguran. "Ali on je sjesti i razgovarati sa mnom. Volim njegove oči ... pakao Molly, volim sve njegovo tijelo mislim. "
"Onda idi vani ... idi say hello", rekla je došao natrag. "Idi dobiti ga da dođe u svoju sobu.Dobro ", rekla je i rekla zbogom i objesio.
Amy je sjedio na krevetu, gol. Konačno je učinio ono što Molly joj učiniti. Jednom obučena, u potpunosti, ona je otišla van i na glavni dio kuće. Tamo je bio. U kuhinji i on je nosio neku vrstu uniformu. Ooooooohh čovjek u uniformi, mislila je.
Čuo ju hodanje iz hodnika i okrenuo. On je imao na osmijeh za dobi ili tako ona misli.Ohhh bog, momak je zgodan. On je tako sladak dang. Oh, imam za dobiti ja sam jedan od njih ... njega ... Ohhh, JA priželjkivanje JA mogao.
"Hey there", rekao je. "Nisam znao da ste bili ovdje."
"Uh yeah", rekla je ona. "Ja sam bio ovdje skoro cijeli dan", rekla mu je. Nosila je najslađi osmijeh na njenom licu. Ona je odmah zaljubio u nju polubrata. Sve što je vidjela na njemu njegove kose, njegove oči, njegov osmijeh ... prsa i kako je to izgledalo s tim tijesnim odori košulja je imao na previše ... ohhhhhhh boga ... mogao sam ga poljubi i lizati ga i ... i oh moj bog sam mogao ... ono što sam rekao, ona misli. "Tako samo uzimajući off raditi si ti?", Rekla je ona. On je rekao da. Ona je pitao što je radio za poduzeće, iako ga je pravo na uniformu košulje. Rekao joj je i uzeo čašu vode preko kauč.
"Hajde više ... sjesti", kazao je.
She oklijevao zbog bio je stariji i puno bolje izgleda od nje ili tako ona misli, ali on se činilo tako slatko i tako lijepo ništa ne ide joj se spriječilo njezino oko ovaj tip. Ona je prišla i sub Nakon što ona nije, ona je to osjećala. Cvrčanje vibracije trčao kroz nju. Njene noge, te joj maca, ona osjeća previše. Počela se stegnuti joj bedra. To je, što god to bio, trčanje rampantly kroz njeno tijelo.
"Vi dobro Amy?", Rekao je Jeremy.
"Hm, da ... mislim da je tako", rekla mu je.
"Jedini razlog zbog kojeg je pitati, jer ... dobro ste ... imate ovo čudno gledati oko vas." Ustao. "Ovdje, položiti ... neka stara Jeremy vam dati masaža leđa. Ja sam veliki na ovim "on joj je rekao. "Iskreno, ja sam."
Dakle, bez razmišljanja položila dolje na kauč. I prije nego što je to znao, prste su nastojali da joj mladenački natječaj ramenima i leđima. Ona je posebno ga je volio kad mu prsti posudio svoje vrijeme na nju sazrijevanje kukova. "Uh ohhhhhhh ... Jeremy ... ohhhhhhh da je ... to je soooo lijepa. To je ... to je toliko velik ", rekla je ona.
A Jeremy znao da će to biti. On je volio masirati njezin mladi okrugao leđa, ali kada je počeo povratak joj strane, kad mu prsti igličale prema gore kolijevke naručju, on polako inched svoj put u njenom tijelu ... Samo toliko da svoje prste mogla osjetiti najudaljeniji savjete svog boobs.
"Uh ohhh ... Jeremy ... umm ti samo", ali ona to nije rekao.
On je znao što bih učinio, ali on sam rekao da bih to učinio savršeno. I on je to učinio na drugoj strani jer je osjetio joj sisa opet. Ona je malo skočio s kauča i da se u istom trenutku, Jeremy nasmiješio. "Je li sve u redu s Amy?" Upitala je.
"Uh yeah, sve je savršeno. Vaš masaža ... da se osjeća uh velik ", rekla je ona. Ohhh, to opet. Voljela sam kako se to osjeća ... kako si mi masira kao da ... kako se to dotaknu mojih tits. "Ne," rekla je ona gleda u njega ", koji je bio veliki masaža." Sada samo ako ste imali bilo kakvih želja da dođe sa mnom u moju sobu ... check out moj je znao vibrator sa mnom je mislila na sebe.
"Dakle," on je počeo govoriti kako je on otkopčao njegova košulja i sidled svoje tijelo uz njeno, koji je u ležećem položaju.
Ona je tada sjeo, ali pored njega. Ona se nasmiješi. Gledala prsa ispod majice je imao na. To je također bio čvrsto kao svoju uniformu košulje. Bog, čovjek Oh čovjek, on je kao izgrađen poput neke vrste tijelo graditelj je i sama rekla. Mislim, pogledajte na njegovim prsima ... On je sjajna stvar. Oh moj ... mogao sam ali samo onda joj oči zatvorene. Vidio ih zatvoriti. Nasmiješio se previše. Kada je otvorila oči vidjela je njegovu osmijeh.
"Jeste li u redu?", Upitao je.
"Uh yeah", kazala je, ali onda izlanuo. "Ja sam naručio ... Kupio sam vibrator.jebanje u kolima  Želite li ga vidjeti? "
On je jednostavno buljila u nju. Kao što djevojka, što žena ikada govori tip ove stvari? Bio bih ljubav da ga vide. On bi volio gledati nju da joj stvar s njom. On je čak sam uvjeren da bih joj pomoći s njim previše. "Umm li što?", Kazao je.
"Oh, uh ništa", rekla je ona sama ispravljanje.
On je znao ono što je čuo. Da, volio bih to vidjeti. On bi trebao reći da? On bi trebao, on je pitao opet i opet. Smijao se i gledao u njezine oči. Tiho joj je rekao kako ju je pogledao izravno u oči. "Ja vas čuo. Mislim, ja sam čuo ono što si rekao, i ja sam ga čuo jasno.Znaš nešto ... Ne znam jednu ženu, jednu djevojku ", a on je slegnuo ramenima kao što je on govorio:" Tko bi ikad reći čovjek koji tako ... Zašto li mi reći Amy? "
Izgledala je dolje. Nije ga mogla reći. Bila je neugodno previše. Želio joj da znam to je u redu, to je u redu da bih rekao da na njega. "Vi znate nešto ... mislim da je cool. Ja to znači previše. Ive 'nikada i ja sam bio potpuno iskren s tobom ", koji je bio" ja stvarno ne znam nikoga tko ima bilo kakve ... koji ima jedan, a koristi jedan na sve. Volio bih da sam vrsta. Ako sam bila u vezi nekoga, što ja nisam ", a on nije bio" Ja bih želio da joj kažete: Volio bih to učiniti na nju sebe. "On nije bio nimalo sramežljivi o tome govore. On ju je pogledao u oči kako joj je rekao previše. On joj je htio reći da bih to ljubav ako on bih to učiniti na nju.
Ali ona je još uvijek bio obličje dolje na podu. Ustao. Njegova ruka posegnuo i uhvati njezine brade, lagano. On izdvajali joj brada gore, tako da bih pogledati u njega. Ona je pogledala u njegove oči. "Amy ... volio bih to vidjeti. Ja bi zapravo. "Zastao je kao dva gledao u jednu drugu oči. "Ja bih čak i ja ... čak bih napraviti stvari za vas ... da vam ... s njom, ako me htjeli previše."
Tu je bio nagovještaj osmijeh u kutu usana. Nije znao da nek 'se zna, ali on bi to vidio. On je to vidio odmah. Tiho dok je još uvijek gleda na njega, rekla je ona "U redu". Ustala je i uzela njegovu ruku bez povjerenja u ruci. "Dođi sa mnom", rekla je da joj polubrat. On ju je slijedio u svojoj spavaćoj sobi. Nakon što se na vratima je prestala. Vrata su bila zatvorena. "To je girly girl's room."
"Sve bolje?", Kazao je.
Ona se okrenuo. Gledala ga je s nade. "Da li ... uh volite mene ili nešto?" Upitala je.
"Um da ... mislim tako. Je li to u redu? "
"Stvarno ... ti znači da", rekla je s pretek. On se nasmiješio i kimnuo. "O Bože Jeremy ... Mislim koji je kao ... OHHHHHHHH Bog moj", a ona baca joj ruke oko njegova vrata.Gledala je u njegove oči. Bez ikakvog forewarning ona zaključana joj usne na njegove.Ona osjeća velik za nju. On nije stvarno poljubac joj onoliko koliko ona poljubila ga, ali ni način, ona ga je volio. Ona je voljela ljubiti joj polubrat puno. Ipak, shvatila ono što je učinio i podlogom off. "Oh, ja sam tako žao soooo. Ja ne bi trebali imati učinio da vas ", rekla mu je rekao.
"Ne, to je u redu. Mislim da je bio u redu. JA dont 'dobiti šanse vrlo često neočekivano se ljubilo stvarno lijepa djevojka, kao i vi ", a on nije ni", ali se osjećao uredan. Ona osjeća velika da budem iskren. A možda samo možda da je vodstvo u nešto veće i bolje? "Oni se zagledao u jedan drugoga i prije nego što on to znao, ona je giggling i on bio previše smijeha. Oni su tada ušao u sobu. On je volio i on joj je rekao tako. "Pa ... ti si mi reći što onda?", Upitao je. On je nosio osmijeh.
Dok je gledao oko sebe na to, ona je sjela na svoje računalo. Željela je da mu pokaže nekoliko stvari da bih bio obličje at. Gledao je i hodao polako iza nje. On je osjetio mnogo jači od nje kao što je upisali u mjestu. Ona je mirisala lijepo. She mirisala jako lijepo, pomislio je. Smijao se dok je gledao dolje na nju od iza. Izgledala je slatka. Izgledala je ranjiv previše. Izgledala je kao netko tko je želio da se osjeća gore od iza kao dobro.
"Pogledajte ovdje ... pogled na ovu ... Želim da se ovo ovdje", rekla mu je i on pogledao u proširenoj verziji ona ga je prikazuje na zaslonu. Okrenula glavu okolo. Wow, što je i sama rekla ... bog je on lijep ili što je shvatila. Bog, pogled na njega. On je čak i izgleda više zgodan nego ikad, ona bi bila sama govori sve zajedno. I ona ode na drugu stranicu nakon što je pogledala natrag na mjesto. "Ovo je jedan previše ... ja bih čuo o tome, ali ovaj dobro ovdje dopustite mi da vam pokazati."
Ona je bila oko ustati i izaći. Odjednom ih je osjetio. Uh oh ... oh ... boga mi ... joj oči zatvorene. Osjetila je njegove ruke. Oni su na ramenima, prvi, ali oni su počeli spuštati.Oh sranje ... sranje DA ... O, moj Bože, ona čuva sama govori. WH-ono što je on ... O FUCK DA ... DA ... TOUCH NJIMA. Njezine oči zatvorene. Ona je mogla osjetiti svoje prste i svoje ruke i oni su sami spuštanje prema dolje bliže i bliže, pa čak i bliže njezine grudi.Njeno disanje povećava. On je jednostavno stao iza nje i pustiti mu ruke osjetiti njezin gornji dio tijela. Amy ne može čekati mnogo duže.
"Ohhhhhhhhhhh ... Bog moj", rekla povika. Zgrabio držite ih stisnuti i svaki ljubavlju."Ohhh moj bog ... ohhh ... da Bog moj", rekla bih rekao, ali ona nije siguran da je to značilo. Da ... oh da ... "OHHH DA Jeremy ... Touch Me ... ih drže ... Nemoj da opet ... i opet!"
On je osjećao gore, izvan joj majicu, i kao što je učinio on se nasmiješi. Osjećali su ogromne. Joj boobs su odlično za njega. "Volim kako se oni osjećaju Amy", rekao je tiho.
"Stvarno ... što učiniti?", Rekla je ona.
Njezina leđa je ravno i ramena nazad pala što ga čini lakšim za njega do preko dolje i pred njom da se osjećaju joj omalen bezobrazan tits. On je zadržao osjećaj joj boobs.Bila je spremao reći mu. Trebam li ... trebao bih se reći da ga, pitala? Umjesto toga, ona jednostavno ga izvukao svoje hlače, a ona izdvajali off joj vrh. On je gledao kao ruke pomiluje joj boobs.
"Da li Uhhh sviđa moje tits Jeremy?" Upitala je.
"Oh, uh yeah ... volim ih ... Volim tvoj boobs puno", odgovorio je.
Sjedila je nasmijana, a on stajao iza nje, osjećaj da ih još uvijek. Voljela je svoje ruke kako osjeća na nju tits. Oči su joj bile zatvorene i vidio da su i to je bilo kad je došao oko nje ispred. On je uzeo njezinu ruku i vodio ju je stand up. Ona ne zna što je sljedeće, ali su ga slijedili. On ju je odveo do kreveta. Sjela je, ali on joj je rekao da stavi dolje umjesto. Ona učini kako joj je rekao. Polaganje s glavom na njenom jastuci, popeo se na krevet sebi nosi jednostavan osmijeh. Voljela je taj osmijeh svoga. Otkako je bih ga sreo je imala. Jednom nogom tu, drugu nogu tamo, i bio je nad njom i gleda dolje na njenom tijelu. Ona nije potez. Ona neka čini njegovu stvar.
Jeremy nagne i kao što je učinio on se nasmiješi na nju. On joj je rekao kako je lijepa, kako je slatka je bila, i ona se nasmiješio i giggled i zahvalio mu previše. Osjetila je toplo sve više. On je htio ... nije znala ... osjetiti njezin boobs, opet. O Bože, da ona misli.Osjetite ih sve što želite. Nakon što ona misli, činilo se da joj je htio staviti van. She podiže svoje tijelo, joj tits u svom smjeru, ali on joj je rekao da se opustite i ne brinite.
"Ohhhhhhh ... Ja volim da je", rekla je kako je on položio svoje ruke na vrhu joj tits.
On je tada preselio svoje ruke oko sebe i oko sebe i nježno milovala joj boobs. Bez obzira na to da joj je grudnjak je još uvijek na, on je potpuno uživao osjećaj mlađe djevojke tits. Bila je slatka, koja je znala da je ona, ali da se ovaj tip, stariji čovjek radi ono što je radio bio je veličanstven. Njezine oči počeo zatvoriti. Gledao ih je u neposrednoj blizini kao ruke ne samo gumiran i stisnuo joj boobs u ljubavi način, ali za njega biti jedan to radi, sad da je bilo nešto nevjerojatno.
Njegove ruke pala. Oni su se preselili off joj boobs i milovala joj trbuščić sljedeći. Voljeti to koliko ona nije, ona je pokazala svoje emocije fizički uzimajući u nju. Njezina glava okrene oko sebe i oko sebe. Njeno tijelo se preselili gore i dolje s kreveta kao što je gumiran, ne samo joj tits i želuca, ali ona ga je osjećala straddling her strane previše.
"Nisu ćeš mi pokazati da novu igračku od tvoje?" Je napokon pitao.
Otvorila je oči i kao što je učinio, mislila je u sebi ... Fuck igračku ... samo to učiniti sa svojim prstima i jezikom kao dobro. "Oh, yeah ... uh ... uh sigurni", rekla je neočekivano.Budući da je bio na vrhu nje, on bi sići, ali ona nije htjela da je. Voljela je da je on bio na vrhu kao što je bio. "Mogu li uh uh ga dobiti za mene? Ona je tamo ... u ladici. "
On je dosegla preko i otvorio ladicu na noćni ormarić. Da, to je bio. To je bio velik i jasan i da joj to je bio lijep kao bilo koji vibrator možda biti, ali da se Jeremy stvar prilično izgledao napredne. On nije mogao vjerovati kako se nove tehnologije je to izgledalo.Vidjevši kako je on nikada nije imao jedan ili bi ikada koristiti jednom u svom životu, naravno, da mu je čast i zadovoljstvo da se čak držati jednom u njegovim rukama.
"Wow, ti su kupili ovaj?", Kazao je.
Čak je nosio osmijeh. Ona je tada bio ponosan na sebe jer kupuju kad je čuo mu reći. A uz to, rekao je, ona je otišla na to reći: "Želite li gledati ... kako se to radi", kao da će ga čuti joj reći da milijun puta više. "Da ... ti mene ... korist?", Rekla je ona. Ona je sad malo prepala, malo zabrinut, ali to učiniti pred njim i za njega ... da će to biti ogroman uzbuđenje. On je rekao da. "Uzmi ove off bi ti?" Bila je oba uzbuđen kao pakao, a istodobno brine nešto drugo će se dogoditi. Ona jednostavno ga htjela biti tamo dok je ona sama dala orgazam.
On ih je skinula. Bila je nervozna. Ona je zatvorila oči kao što je ostao smješten iznad nje.Ona je svog vremena. Ona je još uvijek uznemiren kao pakao. Ali on je gledao kako polako stavite ga dolje između njezine tople lijepim bedrima. Odrastao uzbuđen previše.On je osjetio da je gotovo mogla osjetiti eksploziju u njoj kao i ona smještena čudovište poput vibratora dolje protiv njezine gaćice. Njezina disanje nije povećao, još. Ali on je gledao kako njegova utroba otišao u neredu.
O Bože, volio bih to učiniti da je on mislio. O Bože, želim da se osjećaju previše joj je on rekao. Oh moj ... sranje ... Volio bih da mogu to učiniti za nju ... da joj je on mislio. Ono što čovjek ne bi?
"Želite li to učiniti?", Rekla je ona.
"Uh što?", Upitao je. On je trepnuo očima i glavom dok je gledao njezin potez vibrator oko, unutar nje bedra. Ona je pitao opet, ali nosila zabrinuti izgleda kao da nešto nije u redu."Oh yeah Umm, svakako ... ja bih uh volio", rekao je.
Ona ga predao za njega. Stvar osjetio čudan i lud, a on nije znao kako da se osjećaju kao što je on stavio je protiv njezine gaćice, protiv prepone maca.
"OHHHHHHHHHHHH" ona moaned.
On nije mogao vjerovati. Je li ono što je on samo ne napraviti da? Je li to rezultat onoga što je upravo učinio? On je nastavio. On nije bio ostavljajući do sada. Nema šanse, uh uhhh on sam rekao. To je način previše cool. Je li ona ljubav koja sve to puno?
"... Više ... Don't Stop" ona povika.
Pogledao je prema gore, na njeno lice. Činilo se kao da je u agoniji, ali ga je također činilo kao da je to voljela previše. O Bože, ja sam što se to dogodilo s njom. Pitam se ... Pitam se da li sam mogao ... Ne, ona neće htjeti da ... bi ona? O, moj Bože ... sad da će biti ...
"Amy", kazao je. "Umm ... mogu uzeti ove off?" Je izlanuo.
"Da, molim", rekla je ona bez ikakve rezerve. "Vi želite da mi jesti previše?"
Što ... što je ona samo mene pitati, on je pitao? "Um oh uh ... volio bih da ... Mislim, ako zelis me također da je" i ona je rekla da tako je skinula gaćice. Bila je zlatna ispod. Bila je obrijao i djevica i ona je divan i sve što čovjek želi od žene. "Što je krivo?" Upitala je gledajući u oči.
"Oh, um ništa", kazao je. "To je samo da sam ... Hm ... ti si ... ne znam kako to reći."
"Ne znam kako da kažem šta?", Rekla je.
On je pogledao u njenom tijelu. Njen grudnjak je još uvijek na, ali ostatak ... joj joj lijepo stan trbuščić, njezina sazrijevanja kukova, a njezina oštrog izgleda maca ... i onda joj noge previše ... sve da joj ga je bio strašan. "Ja sam kao hornier onda ... ohhhhhhh čovjek Amy ... O, moj Bože", on je otišao na to reći.
Njegova izjava joj floored. Ona nije mogla vjerovati što je rekao. "Mogu li ga vidjeti ... ti ... tvoje?" Upitala je, oči široko i ključem gore.
On se nasmiješio i klimnuo, sretan joj obvezati i on je porastao za uklanjanje njegove hlače. Ohhhhhh, mislila je, momak je veliki koma. On je tako prokleto dobro izgleda ... sve o njemu "mirisalo" ili izgledala prekrasno. Ona je čak pitali ... ćemo se sviđa to učiniti? Ona nije imala pojma, ali ona nije briga. On je bio tu, u svojoj sobi, a on je bio gotovo potpuno gola s njom, tako da ga čini više kao što su bili, ona dosegla iza sebe i skinula je grudnjak. On je pogledao i nasmiješio i kimnuo. Rekao joj je stvarno zaista svidjela joj boobs ... i puno, on je rekao. Ona se nasmiješio i dosegla van i uzeo svoje ruke.
Ona je zatim ih staviti na nju tits. "To ... da se osjeća" i njezine zatvorene oči kao osjetila njegove ruke na njih ", tako prokleto dobra Jeremy" i zatim nagnuo i. On ne samo poljubio jedan od njih, ali on je sisao na to previše. "OHHHHH ... WOW ... Da ... Da ... Da WOW" ona povika. On je to učinio opet. On je zadržao to radiš previše. A ona ga je srušena na vrhu nju i šapnuo mu: "Stavite ovaj meni, bi ti?"
On ga je uzeo i to uz gumiran joj usne joj maca. Ona osjeća odlično. Ona weaseled i skočio i on je nastavio da radi kao on se nasmiješio. Konačno, on je stupio u njoj. Njegov penis je postala teže. I kao što je učinio, ona je primijetio njegovu čvrstoću. Ona je htjela da se držite toga. Ona je željela da držite svoju slavu u svojim rukama. Nije znala da li da mu masturbira, ili ga možda čak i sisanje off. Gledala je u njegove oči za odgovor, ali nije bilo ponuda. Dakle Amy, kao što je poked ju unutra s njom vibrator, jacked off njegov penis za njega.
"Mislim da ... oh osuditi Amy ... mislim da ću eksplodirati ..." rekao je.
"Misliš ... kao da ste gonna cum ... kao sada ... kao što je na mojim rukama, na mene?", Rekla je ona.
On je kimnuo. "Ili bi ti ... želiš ići unutar vas umjesto toga." Ona ne zna. Ona nikada nije tip je penis u njoj prije. "Sooooooo, kao što želite? Mislim, ako ne onda ću samo sperma sve nad vama, mislim.  Zena sex  Ali, ja bih svakako volio osjetiti tvoj utroba previše ", rekao joj je.
Ona intenzivno bio uzbuđen o priliku da imaju seksualne odnose s njom polubrata, velika potražnja, slatki dečko, i da će ju poljubiti previše? To je još jedan dobro pitanje. On još nije tako pitala. "Volite li ljubljenje kada to učiniti?"
On je buljila u nju. On nije ni razmišljao o tome još. Sve se dogodilo tako brzo misli tako da prije nego bilo što drugo dogodilo nagnuo i poljubio ju je lagano. Zatim ju je poljubio opet. I onda kada je to učinio ponovno, ruke došao lete oko vrata, i ona je otišla divlja na njega. On nije mogao vjerovati. Voljela ljubljenja. Što osoba nije? On je dobio u to previše kao njegov penis bjesnio na. Oni su bili rolling s lijeva na desno, ali sve što je želio je da se stari dobri sex s djevojkom.
"Moram sperma", on joj je rekao. "Ja hafta sperma, loše."
"Onda je Jack off. Osjećajte se sperma. Cum na mene ... sve iznad mene. jebanje youtube Volio bih da barem odgovori ona. "Želim napraviti ... imati seks s tobom, ali to je samo kao dobar", a ona je zgrabi ga i počeo lagano yanking na njegov bijesan erekciju.
On moaned i on stenjali i prije bilo to znao, on je eksplodirala u cijelom trbuhu, joj tits, i do u lice. Ipak on nikada nije dobio priliku da se starom dobrom seksu s njom jošOna mu je rekla nije bilo. Ona je pogledala na sat, a zatim je pitao ako on je htio to učiniti kasnije taj dan jer je ona učinila. On je tada shvatio da je krivo i on ne bi trebao biti radi ono što su samo radili na sve. "Samo još jednom, u redu ... nema više 

Нема коментара:

Постави коментар