.

уторак, 12. април 2011.

Seks oglasi Srbija


"Bog! Vi ste bruto! "Prošaptala sam s velikim osmijehom na licu. Znao sam da sam se svidio način na koji je govorio o seksu. Pravo na mjesto i izravan.
On je pogledao u mene, ustala i dosegao je svoje ruke na mene da mi pomogne gore."Let's go!" Pogledao sam pažljivo u njegove oči i shvatiti da dosegao svoje ruke, znajući što se događa i što će vjerojatno uskoro dogoditi. Ja stvarno nije briga. Moj vagine htjela to, stvarno sam to htjela.
Tipke zveckanje, otvaranje vrata, koračni unutar. Topljenje u naručje odmah, oglasi seks srbija osjećajući ruke uhvatite lučni obraze moje gužve u obliku stražnjice i mene puled prema njemu.Nisam mogao prestati sada. Zar ne želite da se zaustavi na sve. Osjećaj uzbuđenja tražio coursed putem po spolu dijelova kao što sam srbija seks oglasi  osjetio njegov hard izbočina press protiv mojih bedara. To je bio dugo vremena, sam to potrebno. Trebao sam to loše i on je to znao.
Ruke, koža, zubi. Njegove ruke na mekom chiffoned tijelu, usta na platno i kožu. Postoji toliko mnogo njegovih usta, toliko mekoću i tlak, toliko inzistiranje jezika. Ne mogu se sjetiti kako mi je dobio preko sobe do kreveta, koliko je dobio iz njegove odjeće. Sjećam se da sam ga gledao dok je ispustio svoju odjeću na podu ispred kreveta i vidio njegov penis glava viri iz nogu rupu njegove bokserice. Bokserice pao na podu ispred mene.
"Bog" šapnuo sam naglas gledajući njegov dovoljno alat, polu-tvrda, premjestiti natrag i naprijed kao što je skočio u krevet pored mene. Kao zmija, područje u obliku, lučni, produžen, plijesni jako nestrpljiv i na štrajk.
Dlake na prsima je kovrčava. Ona raste u oglasi on trazi skladu niz njegov trbuh, tamno plave i smeđe.Podnošenje penis fantazija, čvrste, osjećam tvrdoću pritiskom protiv moje bedro. Jezik i usta, zadirkivanje, biting, sisanje, inzistirajući na tome. Njegove ruke gnječenje, prešanje, ruke koje boli, smiruje, miluju, i opet ozlijeđen, koristeći moje grudi u neke nove nemilosrdni obrazac užitka i boli. Prsti mi igranje. Grčevima, izdvajali daleko, povukao prema, šok, dolazi osim pod njegovim prstima. Fingers meni, uvijanje, prešanje, pa dobro. Prst u mom Splitu miluje moje magiju gumb.
"Bog! Ja ne mogu stajati! Da! - Sada - Stavi svoj penis u -! Molimo stavite ga u mene "Ja whimpered
Ne, on će biti namjerno i sporo. On želi učiniti sve za mene.
"Mi imamo vremena, beba", šapnuo je. "Ovdje dopustite mi da vam dodir -.  oglasi on trazi
Dopustite mi da vas sisanje" neće pustiti mene potez, drži me dolje, želi poljubiti, patiti, trljati, lizati svaki dio mene. Osjećam se kao da su gori za sto godina je već i on je tek sada stavljajući mu usta između mojih nogu. . Dah na mom stidne dlake.
Usta nježna. Voljeti i razigran. Usta griženje i znači, sisa, proslave maca. Ne znam - ne znam više, gdje sam ja, tko je on, što se događa, otišao. Plutajući. Gimnastika, eksplozija, dolaze iznova. I onda natrag do danas. Podizanje moja maca krzno njegovim ustima. Lizanje - lizanje - klitoris u usta. Usisavanje - sisa, meni podizanje na vrhunac užitka. Zatvori - tako blizu!
On je prestao. On počiva lice protiv moje bedro. Lice crveno i mokro, usta mutne sa svim našim mješovitim sokovi, da me promatra. On dosegne jedan prst na bradavicu. Šok reže pravo kroz mene.
"Molim te, molim te," Ja prosjačenja sada, "Stavi svoj penis u meni!"
On kleči ispred mene, niska, bedra, široka oko mene, ispod mene, mene podizanje. On trlja glavu o njegov penis protiv spaljivanja mokro maca, u mokro, to trlja swollen čarobnu tipku, dolje, to trlja preko usta, natrag i naprijed, nova fin nepodnošljive napetosti, ljepljive mokro, mogu to čuti.
Polaganje ovdje goli, u polu mraku, sa svojim širom otvorenih očiju, osjećaj njegov penis dodiruje usne moje vagine, tvrtka glavu zmajem uz unutarnje utore moje razrez, moje tijelo osjeća strast ugradnju još veći i veći u mojim bedrima , moj um luta kontinuirano.
Moj radni disanje nekontrolirano - svoje usne poljubi moje. Otvorih usta, te ga isisan u. Njegovo disanje uskladiti mina.
"Bog osuditi!" Pomislio sam kao penis glavu osjetio aperature.
"Bog! Big! Tako veliki! "Razmišljajući o tome i uzdišući za sebe. Nisam zamislio ovako nešto, ali ovdje je bio uzbuđen i mene. Long splasnuti, debela, vratila na vrhu natečen kacigu u obliku krune. Tražili smo duboko u jedni druge u oči.
"Bog!" Pomislio sam. Sam uzdahnuo u uhu i grickaju režnju kao što sam otvorio moje noge malo šire i uzdahnuo. Lučni moj povratak i podigao moje kose pokrivene nasip prema njemu.
"Ah!" Vrisnula sam, "K vragu!" Head suspendiran preko moje ljubavi groove.
"Ah! Baby. Me, previše! "
"Da! OH! YEAH! "Ja giggled
Pogledao sam u njegove oči i dah uhvaćen u grlu - On me je poljubila i održava poljubac na moje usne kao što sam proširila moje noge čak i šire, koji nude utočište stidne dlake između mojih nogu gore prema njegova tvrtka alat. Kao što je pritisnuta njegov penis niže između mojih nogu, položio svoje grudi između moje grudi nježno, ja savijena koljena natrag na moje grudi, te ih održava se u mjestu kao što je pozvao njegov hard penis u moje puno neinhibiran otvora tako da se može spojiti s vrtlog u trenutak mog wide-open bedra.
"Ah! Baby? "On dahnu. Ja whimpered, želeći ga tako loše nisam mogao reći ništa i gledao kako ga je on režirao na mene.
"Jeste li sigurni da želite ovo, dijete?" Šapnuo je. "Želim to loše!" On je dahnu.
"Pokaži mi što imaš, baby!" Ja whined. Opet, naše su se oči susrele i osjećao sam se rastegnut glavu svog penisa dodir moje osjetljiv klitoris.
"Dajte mi neke pussy, baby!"
"DA!" Plakala sam, "Gimmie što imaš, Baby!" Te u tom trenutku, osjetila sam najveći dio glave odvojene moje povrede je prirubnicom glavu ispupčen usne moje vagine i slip laboriously iznutra. Palac po palac je prodro dublje, proširenje mokre ograničenja moj bolan vagine.
"Bože moj!" Plakala sam se kao što sam osjetio njegov penis krut proširiti zidovi moje ljubavi tunela, "Oh, Isuse." Ja whimpered, "Oh! Ti si tako velika - Dakle, masti! Bog! "
"Ne mogu - ne mogu! To neće ići! OH! Baby! Molim te! "Vrisnula sam znajući da je otvaranje moja maca širi nego što je ikada bio.
"Naravno da možete, draga!" On wheezed i gurnuo u više. Wedging tighter - širenje mene otvoren.
Osjećao sam se moj otvor stretch šire kao što se proširio na pokrov njegov penis, puffing usne van kao i njegov 8-inch penis prodrli unutra. Onda se svi put u me, me ispunjava kao udar na solarni pleksus, ja hvata dah, nikada nije bilo tako puno, nikada nije osjetio toliko pritiska. On je duboko u meni, suzenje pravo kroz u grlu. Ja sam otišao u crnilo, iz mog uma opet. Ništa me, samo maca i penis. Puna dužina sada uvukla čvrsto unutra.
"Tu, baby!" Dahne u moje uho, "Imaš sve!" Uzdahnuo
"Oh Bože! Yeah. OH! WOW! Baby! "Ja dahnu i preselio moj hips do tp njegov impaling štap.
"Ima! YEAH - Tamo! Osjetite, baby? Osjećam se moj penis? "On je istraživao moj unutarnji dosegne
Cijeli dužina u meni, moj klitoris se klinču čvrsto protiv njegove povratnim alat. Ležala sam luxuriating sa njegov penis pulsiranje u meni, i uživali u potpuni užitak nedopuštene.Osjećaj mojih bedara jeza s neobuzdanom senzualnošću Ležala sam natrag i neka čini što je htio sa mnom.
"Ah! Yeah! me hrane koja penis. love it! "Ja whined.
"Volim te punjenje, baby!" On humped teško protiv mene. Opet - opet. To me još više uzbuđen. "To Feel, Baby!" Mi Humped opet. "Želite li još?" On je šapnuo u moje uho.
"Da!" Ja squealed van i pomiluje prema gore u skladu s njegovim bacanja. Filc sokovi teku iz mene listova. Više podmazivanje. "Bog! Što osjećaj! "Mislio sam u sebi.
Motion! Proklizavanje prema van delikatno, a zatim prema unutra tiho, još, još onda opet.Jeste li ikada toliko nježno oscilirajućim klipom svoj težak i lagano trljanjem podmazuje zidove moje skrivati. Polako me jebu. Tako mokro. To je klizna i na obilje podmazivanje izlučujući iz moje vagine. Mokri zvukove. Naša dijelovi međusobno miješanje kao što smo udahnuli malo teže zajedno. Krevet creaked malo pod težinom naših tijela u kombinaciji. Nebrojen minuta otišao je - izgubio računati na njegove poteze.
"Ummmmm!" Ja sam uzdahnuo glasno.  oglasi on trazi dobru picku  Više minute prolazile, njegove veličanstvene projektila klizna u moja maca uvjerljiv da ga nabubri sa svojim glomaznosti. Koliko dođe?Sati? Previše dolazi kasnije, moja maca je sirova, paljenje, natečene. Moje grlo je sirovina iz mog disanja i njegov penis je još uvijek meso otvrdne udaranjem u mene, protiv mene, u meni. Želim mu da dođe. Učinit ću sve - samo dolaze! To je previše.Grebanje, udaranje njegova ramena s mojim šakama, moleći ga da dođe. Penis lupanje beskrajan u meni. Pulsirajuća - živ
"Molim vas - Molim - Dođi u mene."
Vrisnula sam, "Dođi - s -. Mnom" Ja puštanje orgazam opet, vlaženje njegov uzdah kurac u meni, dopuštajući mu da lakše kliziti. Mokri zvuči ljepljive mokro, klizanja - klizanje lakše sada. Maca širom otvorena.
On kleči opet, vuče me naprijed prema njemu, i shoves koljena leđa, vozeći u mene duboko koliko je to moguće, nove boli, raste sladak, lud, u shuddering bez daha.
"Osjetite? Osjeti da je, dijete? "Šapnuo je kao njegov penis lupanje proširena", get it opet, baby. Get it! Dođite za mnom! "On squeals glasno kao što je on stalno ovnova ga kući za mene.
On ispruži svoju dlakavim prsima između grudi, dizanje njegov penis gotovo do usta moja maca onda iskorak u - dubokom, uzdah i uvlačenje da veličanstveni alat, brže i brže.Moje noge stisnute čvrsto njegovo tijelo, ramming njegov alat na mene na svakoj udarci.Guranje moje noge protiv bedara ih okružuje i prisiljavanju moja maca koliko prema njemu što je više moguće na svakom potiska. Bio sam dizanje moja maca za njega za korištenje mahnito. I on učinio.
"Oh! Yeah! Dajte mi dobre, baby. "Ja dahnu, noge ga vuče prema meni kao nasilno što je više moguće.
"Bog", on moaned. "Bože, ti znaš kako to učiniti ga koristiti, baby!" Više minute prolazile.Noćenje viranje, diže i pada s našim aktivnostima. Znoj lije off nas.
"Ah! Da. "On moaned opet:" Pa zbijeno! Maca je tako zbijeno, baby! "
"Bog!" Ja whimpered, "Oh Baby! Bliže - uzimajući u blizini opet, baby? Ti si to radiš - to radiš, baby? "
Vrisnula sam glasno, "Ja sam uzimajući tamo!" Dahtanje i vrištanje, čupanje ga da mi nasilno sada.
Njegov pistoning povećana malo, vukući svoje osovine preko moje klitoris brže sada.Slanje moj nasilni klimaks na vrhu i ja izdao glasno cviljenje i njega pričvršćen na meni sa moje noge i ruke, a moje vagine stroži i pušten zatim pulsira intenzivno s drugim nasilnim orgazam, a ja plakala glasno u uho. Kao što sam okoćeno, nastavio je kucalo sve teže i teže i od mene dok je on prestao naglo, a zatim rammed njegov penis cijelom dužinom u moje animirani rupu i osjetila sam njegove vruće sjeme izbacivati ​​u roku od moje pukotinu.
"Bog moj!" On je povikao: "Ah! Bog! "
Dođite! Njegov vrhunac je nasilan. Tijelo jerking, ejakulat izlazi u mene, oči uklonio, ritmička jecaje, I neka se neukrotiv kikotati kao što je moje tijelo quivered s osjećajem svaku mjeru njegove sluzave dolaze prazninu ed u meni.
"Oh! Mama! "Vrisnula sam, osjećajući toplo izliti ispuniti mi duboko u sebi. Rush sjemena - tri ili četiri moćna ejakulacije zatim nekoliko manjih me zahvatila. On whaled naglas kao on otpušten njegov teret u mene, njegov masivan alat lupanje snažno.
On sruši na mene, mene pritiskom na krevet ispod njegove težine.
"K vragu!" On je promrmljao, "Ne mogu ga držati, baby."
"To je u redu." Prošaptala sam, "ja ću voditi brigu o tome." Osjećaj našeg kombinaciji tekućine dospije u pukotinu od moja stražnjica na putu do listova, to dodatno uzbuđen mene. Mi postaviti za par minuta dok se diše smanjena.
"Oh! Što komad magarca ste! "On je šapnuo:" Tvoja maca je tako zbijeno. "
Sve što sam mogao učiniti bila je gugutati i spona moj tunela oko njegove tvrd alat i isisati zadnju kap u njegove dubine s mojim zidovima tunela. On je potrese osjećaj stezanja akciju oko njegove pokopan alat.
On je izvukao svoje duge masivni, sada ružičaste boje penis iz moje natopljene maca, vađenje više sokova iz moje pećine listovima s jednom pokretu, što je navelo moj opustošili špilju za puštanje maca prdac i ja scampered u kupaonicu.
Kad sam ponovo unese u spavaćoj sobi je raširena na leđima sa svojim masivni penis ležao na stomaku kao smotan zmija, on gleda u mene. Ja indeksirao natrag u krevet i stavi na vrh svojih sklone tijela.
"Volim vaše masnoće penis, baby!" Prošaptala sam.
"A ja ljubite svoje malo zbijeno maca." Smijao se glasno.
"Ti si loš. Vi znate da? "Ja chuckled," Ali ja ga volim. "
Oboje smo se smijali, a on me poljubi i opet me tickled nježno. Oglasi seks Srbija Ja squealed u oduševljenje kao što je pregledao poslije mene i grabbed moje noge. Igrali smo zgrabite magarca za neko vrijeme onda sam ga zabodena u krevetu, drži ga dolje.
"Moram ići, znaš?" Ja chuckled, "Moj stari će biti dom uskoro."
"Oh! Stvarno? ", Upitao je," imao sam drugih planova. "Nasmijana na mene. Nasmijao sam se natrag,
"Što planovi su oni?"
Počeo je reći, "Pa, neka je samo reći ---------!"
Ja izvukao koljena ga i cradled između njih. Bio sam na vrhu sada - u naredbu. Ja nikad ne bih to učinio prije - to osjećao tako prokleto dobro.
"Bog Damn it! Oooooooooo! "On je vikao kako sam počeškala po bokovima naprijed-nazad preko njegov penis. Osjećao sam se njegov masivan alat početi rasti između mojih nogu, dodirujući moje stidne dlake nježno. Ja gurnula kuka prema dolje onda ih podigli. Opet. Nastao je protiv mene. Osjetio sam ga raste. Opet sam gurnula dolje onda gore.
"Ne morate ići još!" On je promrmljao, smiješeći se široko, "Ja sam druge planove za vas"
Nisam mogao odoljeti, čak i ako sam htjela, On je dosegla preko moj hips, uhvatio njegov uzgoj alat to Pomilovala protiv moje prorez onda sam osjetio veliku glavu povredu moj otvor. Ja gurnula prema dolje.
"U - U - in, beba" Vrisnula sam. "Dajte mi! Stavite ga u. pokazati gdje da idem! "
"Sve put, dušo." Ja slomiti moj hips dolje onda gore a zatim prema dolje opet. "Možete to učiniti. Uzmi to - To je tvoje, to je tvoje. Osjetite? "
Ja whimpered, osjećaj da strastveno prionuti u moja maca s jednog hard potiskom.
"Bože, ti stvarno znaš što mi se sviđa, zar ne?." Povikao sam.
"Da! Get it! "On je povikao.
Nije trebalo dugo da me uvjeri da je potrebno da ostanu neko vrijeme.
Uzeo sam dugo strastveni poteza, prisiljavajući svoje alat punoj dužini, a zatim sve polako van.
"Bože, ja ne mogu dobiti dovoljno o tome!" Pomislio sam: "Ja volim njegov veliki penis i način na koji on to koristi"
Odmah moje vagine clutched hard penis lupanje i ubodne u mene i  on trazi mali oglasi on je pohlepno odgovorio na ovu aktivnost, opet moja strast montirati crescendo. Izgradnja spor. Moj dah je uhvaćen u grlu kao što sam zabio svoj alat dublje i dublje. Počela sam humping moj hips zabadanje pune dužine na njegov štap koristeći ga onako kako sam htjela. Ležao je tamo ste mi ga gura, koristeći njegov penis.
Bjesomučan odustati - to je ono što je bilo. Noćenje zveckanje, madrac cushioning našeg tijela kao što smo tučen nasilno na krevetu. Njegov alat je bio poražavajući moj otvorena kaverna s apsolutnim oduševljenjem. Ogorčena - ali tako dobro.
To je zgrada - zgrada, - tu je - osjetio sam to brzo oticanje unutar mene, moja glava je otišao leđa, noge otvorio širok što je više moguće, maca prdac oko masivnih vratila i ja opet pušten, njegove dvije ruke zaplijenila moj hips i ih tjera da ga u jednom moćnom potiska. On je vrisnula opet i izbaci kao što sam climaxed divlje nad njim. Punjenje mene opet sa svojim toplim sjeme. Osjećao sam se njegov doći izletjeti njegove masivne alat u mom shuddering vagine. Topli valovi zadovoljstva swept preko mene.

Bili smo iscrpljeni i sam ležala mirno na vrhu njega za nekoliko minuta njegov penis cijelom dužinom još uvijek u meni.
"Ja stvarno moram ići, baby." Prošaptala sam ga.
"Ja razumijem, ali neka je imati ručak sutra?" On me poljubio nježno i Oglasi seks Srbija  ja čuo emitiraju maca prdac iz mog tunela kao što sam podlogom off ga i izvukao svoj kurac iz mene.
"To je datum!", Rekao sam što sam izašao u krevet, očistio se opet, odjeven, a zatim ga poljubi i opet lijevo dok je ležao leđima na krevetu discheveled me gleda.
Moja maca je stvarno super upaljeno i osjetio sam ga kaplje u moje gaćice kao što sam na čelu za moj auto za voziti doma, ali moje tijelo je potpuno opušteno.
Gotovo svaki dan, sada, dok je moj muž je na poslu sam došao preko ovaj tip je stan za neko vrijeme. Mi imamo ručak s vremena na vrijeme a zatim se vratiti u svoj stan za seks, negdje šetnja u parku a zatim se vratiti u svoj stan za neobuzdanog seksa. Drugi puta smo upravo seks, ponekad smo samo dobili gol, sam ležao na vrhu njega, a mi pričati satima sa svojim pijetao rammed duboko u meni, a zatim savršen naša ljubav čineći potpuno.
Ponekad mi se u večernjim satima da ide "shopping", a mi to učiniti u leđa sjedalo u automobilu ili na deku uz jezero. Totalno neinhibiran.
Volim ono što on radi za mene i nikada ne vjeruju "Veličina nije važna."
On me je zamolio da deponij moj muž potez s njim. Ja samo mogu učiniti. U stvari, to je definitivno mogućnost da će se dogoditi uskoro.

1 коментар: