.

понедељак, 11. април 2011.

Oglasi seks Srbija


To je bio dug naporan put, a ja je zaboravio na poziv kući reći da je moja supruga mi je na moj način.
"Oh, dobro", pomislio sam, "Ona će biti drago mi je bio dolazak kući rano iznenaditi njom"
Nepotrebno je reći da sam će biti iznenađen jedan. Hodao oglasi seks  sam oko na stražnji dio moje kuće staviti stvari dolje koje sam kupio na moj službeni put za kuću, njih polaganje na ležaljka dnevni boravak. Stražnja vrata bila otključana pa sam samo ušao u dnevni boravak. Čuo sam neki neopisiv buka dolaze iz dolje u dvorani kao što je netko bio rummaging oko. Vidio sam je moja supruga je automobil u kolovoz, pa pretpostavila sam da joj je u stražnjoj sobi.
"Čudno!" Sam komentirao da sam, mislio sam da moja žena će dati u oglase jebanje sex  i dalje biti na poslu, ali mislio sam bolje da to provjeriti jer stražnja vrata bila otključana. Nikada nije bilo problema prije, ali nikad se ne zna po ovom susjedstvu.
Kao što sam bliže mojoj spavaćoj sobi, čuo sam dvije osobe šapće i kikotanje, a krevet je škripa malo. Mislio sam da će biti extra tiho i peered oko otvorio vrata spavaće sobe.
"Moj Bože!", Mislio sam, dok sam gledao u polu-zamračenoj prostoriji. Dvoje ljudi na mom krevetu potpuno gola gura blizu zajedno, od kojih je jedan moja supruga. Momak je polaganje stan na leđima, moja supruga je ležao na boku, glavom na njegovim grudima, sa svojom dugom gavran crnu kosu raštrkan prsa i lice. On je imao svoju ruku na njenu kosu, trljajući joj tjeme nježno, ona je imala svoje puno seksa član u ruci. Ona se okrene i gleda pažljivo u njegove oči. Njegov impozantan alat produžen prošlosti prostranstvo iz njezine ruke i činilo se da natečene i mokro. Nema sumnje iz nedavne upitne aktivnosti.
Moj dah je uhvaćen u grlu.
"K vragu! To je moja supruga i neki tip, "rekao sam sebi previše šokirana ništa reći naglas
Upitao je tiho,
"Kada je stari čovjek dolazi kući?"
Ona je šapnuo da ga gleda u oči preklinjući, još uvijek drži njegov značajan penis,
"On se obično ne dolazi kući do petka."
"K vragu, dobili smo još dva dana. Huh? "
"Oh! Yeah! "Ona giggled tiho.
Podigao je bokovima u susret joj hvatalo ruku i zatim poljubio nježno na usne,
"Imaš dosta vremena, ha", promrmljao je.Matorke na fejsu 
"Oh! YEAH! Ne brinite o tome! "Nasmiješila tiho i uzdahnuo.
U treptaju oka, s jednim gibanje, gledao sam taj tip ju lagano gurnuti natrag na krevet i invalidska njegov vitak tijelo na vrhu nju, ona whimpered nešto, bacio joj noge široko otvorena, priznajući ga slobodno između njih. Njihove oči bile širom otvorene, gleda pažljivo jedni na druge, njihova tijela nestrpljivi kao i ona okoćeno glasno i gledao sam njegov bogat alat usmjerena na nju nježan seks, visjeti nad njom. Ona guraju prema gore malo za ponuditi joj seks s njim. Još uvijek gleda pažljivo u njegove oči ona shvatiti otvora njezine vagine i izvukao usne otvorene. Postizanje gore ona shvatili njegov penis, to skliznuo u ispucati nježno,
"Tu",
Ona je otvorila širok da prihvati njegov penis. Uz to, prirubnicom oglas za jebanje  glavom potrčala u njezin snažan potisak s jednom nakon kvrgav vratila njegove distended penis i nestao u otvor.Otvor njene vagine pruži širok uslužan opseg njegov penis. Njihove oči su transfixed jedni o drugima kao i njihovi dijelovi čvrsto spojene zajedno, on ga je potisak i opet u nju s dugim uzastopna jabs.
"Moj Bože! OH! BABY! Bogu da se osjeća tako dobro!. "Ona je vrisnula, bacio joj noge oko njegova leđa, ruke oko njegova vrata i wheezed kao ona osjeća ga pronaći dnu svake dolje moždanog udara.
"Ah! Yeah! Baby! Ahhh YEAH! Gimmie da maca, baby! "On squirmed i uzdahnuo, kako je osjetio njezinu vaginu umotati ga udobno unutra. Krevet squeaked pod njihovim kombinaciji težine.
"Pa, sranje!" Šapnuo sam sebi: "Koji kurac je ovo ionako!"
On je duboko u njezine još nekoliko puta, došao na odmor nekoliko sekundi, natapanje u svojoj sokovima, a zatim počela milovati i iz nekoliko puta vrlo brzo. Ona squealed u užitak, osjećaj njegov penis joj širiti do krajnjih granica, ona je disalo teže i teže, mrmljanje slabo,
"Bog Damn! OH! GOD DAMN! BOG! Ti si tako velika! PONOVO! OH beba! Matorke na fejsu  DA!! So Good!Nemojte prestati! "
Bez puno razmišljanja, ja lijevo vrata i otišao u ured, sluh im ide na to u spavaćoj sobi.Zgrabio sam svoj fotoaparat i vratio se gledati. On je bio doista humping sada, njegov uzdah akcije, vrlo divlje sada, moja supruga dragovoljno prihvaćanje svakog milovati, oči zatvorene, usta otvorena i disanje stvarno teško. On nije neka gore, a on je zadržao mlaćenje na krevetu crpne njegov penis intenzivno na svakoj moždanog udara.
"DA! OH! MAMA! "Ona je povikao glasno, dolazi u susret svojim thrusts. Ja popucali dvije ili tri fotografije, dok je nemilosrdno lunged njegov masivni penis u njoj, okružena joj kaplje maca.
Uzeo sam izbliza njegov penis zabadanje u njoj distended vaginu, njegov ogromne kugle visi dolje u sredini mokro joj prepone, koljena izvukao sve na putu natrag na njezine grudi, dajući mu ukupna dostupnost joj otvoriti vlažnim sexom.
Znao sam da uz zvukove su izrade, orgazam je uzimajući nadohvat ruke, doista zatvoriti, gruba stenje, intenzivne grunts, brže pistoning njegov penis, to je sve vodi do masivne orgazam na obje njihove dijelove. Rukama zgrabio plahte i izvukao na njima sigurno.Njegove ruke oduzeti joj uzdah, agresivni i bedra im podiže se da se ujedine kao tvrdo kao moguće sa svojim zakucavanje alat.
"Evo ga, baby!" On povika: "Ovdje je!" Vidio sam njegove usne dolaze off joj vrat, znoj valjanja na čelo, a on je udahnuo težak grlen uzdiše i svoje uporište drhtala strastveno kao što je on proveo njegovo sjeme u roku od nje.
Ona je vrisnula neke opscenosti i njeno tijelo zadrhta u cijelosti napustiti pod njim. On je zadržao vučenje njegov masivni penis u nju kao svoju ejakulaciju poplavljena joj jazbini i prazniti u njezinu vaginu mlaćenje. Ona je apsolutno bio nepripitomljen sada. Tijelo mlaćenje mahnito, kukova povlačiti gore i dolje u susret svome zakucavanje nepopustljiv penis, pokisao mokro zvukove koji dolaze iz njihovih dijelova spojeni.
Ona je vrisnula neke obsenity naglas i apsorbira njegovo sjeme duboko u njoj kaverne dok je on nastavio svoj divlji thrusts.
"Ahhhhhhhhhhhh! GOD DAMN! "Ona je vrisnula out i podigla bokove da ga posljednji put kako joj vaginu potrese silovito kao što je ona postigla orgazam s njim.
Njegov dolaze iz oozed oko njegove ugrađene penis i trickled na listove pod njima.
Njezina gasps su bili vrlo strastveni, usta širom otvoren. Njegovo je tijelo još oglasi za jebanje  uvijek odmahnuo pražnjenje njegovo sjeme nježno. Njene noge čvrsto omotan oko njegova leđa prihvaćajući svaki val. On je prikopčan svoje stražnjice zajedno savoring svaki vibrirati. Kao svoje disanje oslabio malo, ona je podigao bokovima gore nježno, izvukao ga je bliže njenom tijelu ponovno. On je nježno poljubio i preselio svoju kukova i iz nekoliko puta. Sam mogao vidjeti njegov penis je još uvijek čvrsto, mokro joj maca s kombiniranim sokovima, tako da nije dugo prije nego su obnovili ponudu aktivnost bez nedostaje pobijediti.
"Opet?" Ja sam pitao: "Čovjek ovaj tip je ljubav stroj."
"Oh!" Ona dahnu, "Oh! Mama! Prvi veći! "Ona prošapta.
"Oh! Yeah! "On je uzdahnuo.
Humping njegova hips gore i dolje, pazeći da je pomiluje joj duboko i čvrsto na svakom moždanog udara. Bokovima preselila u njegov ritam, mokro zvuci, kaplje ljubavi sokovi dolaze iz njezina razorenim rupa. Noćenje škripa tiho pod njima. Brže - brže - brže!
"Da! Da! "Ona prošapta tiho. "Još! Više! Oh! Mama! Yeah! "
Ja snapped sliku i zakoračili u sobi pored kreveta, gleda dolje na njih. Oni su oboje shrieked još convulsing iz razmjene.
"K vragu!" On je vrisnula.
"Oh! Sranje! "Ona je vikao, a potom pokušao sjesti, ali nije mogla jer ju je drži u krevet sa svojom težinom.
On je brzo povukao svoje ljigave, dugo, još uvijek tvrd penis iz nje i istrčao iz sobe. Ležala je u apsolutnom užas, mokro joj maca poplavljen sa svojim mokrim udvaranje sokovi i dalje proširene iz glomaznih pijetao koji je bio njen prodoran.
"Odlazi! Vi trulo Bitch! "Vrisnula sam," izaći iz moje kuće! Oba od vas!. ODMAH! "
Ona je istrčao iz sobe. Zgrabio sam joj odjeću iz dressers i skladištenje ladice u spavaćoj sobi i ormara, te ih je izbacio ulazna vrata, vrt vrata, prozori, vrištanje odvratnosti kao što sam učinio.
"Gubi se odavde prije nego što sam dobiti moj metak pištolj! GO! GO! I ne vratiti. Nemojte uzimati ništa sa sobom od kuće.
"Vi zajebavati joj, čovječe, ti joj hrane, te dupe rupa," Ja sam vrištala jebanje oglasi na njega dok je izlazio vrata stark naked do automobila.
Obojica su se vrata kao da je već pucao, automobila i počeo ih nema. Otkrio sam da je neki tip je radila s njom u uredu. Imali su uzeti "dugo" ručak zajedno nekoliko puta prije toga, dok sam bio izvan grada.
"Jedan skuplji komad magarca, rekao bih" - Ali sad sam osloboditi od taj kuja za dobr. "Nadam se da su sretni jedni s drugima."

Нема коментара:

Постави коментар