.

уторак, 26. април 2011.

Mlade lepe devojke


Kao i obično smo proveli većinu tjedna slaving daleko na poslu. A budući da je vikend bio je uglavnom jedini put smo imali za odmor, uvijek smo proveli ih spavanje ili jednostavno kod kuće gledajući televiziju, ali ovaj vikend sam imao nešto drugo na umu sam bila umorna od našeg načina života dosadno pa sam se malo kuha kod kuće avanturu tako da smo još uvijek može biti zabavno i seksi, ali i ostatak kod kuć hot devojke .
Izvukli ste se ispred zgrade moje djelo da me pokupiti kao i svaki petak. Vi sjedio u automobilu slušanje CD svoje omiljene rap pjesme. Kao što sam mahao po jednom od mojih kolega nisam mogao pomoći, ali osmijeh zbog onoga što sam planirao za taj vikend. Ja strutted za automobil okrugao moj hips, bedrima i magarca swayed da tuku pobjegao iz automobila. Vi izašao i otvorio vrata prikazuje off vas tamne čokolade značajke u sada zatupljivanje sunčevoj svjetlosti.
"Hej dijete kako je raditi?" Pitali ste svoj dubok glas cvate u moje uho, "Jesu li zauzeti, pozvao sam da vidim ono što ste htjeli za večeru.
Ja izrezati radio dolje, jer sam mrzio govori više od glazbe. "To su dominantne devojke  nije bio zauzet nego bilo koji drugi dan i mislim da sam bio na ručak  devojke beograd kad si zvala, ali ono što ste se odlučili."
Vi riječi prerasla u nesuvislim žamor kao što sam buljila u dolje, zaostale na sve moje naklonost mogućnosti ste zgodan tamno smeđe lice. Bili ste odjeveni vrlo lijepo s obzirom da ne djeluje i danas pa sam morao zaključiti da ste bili uzimanje me negdje lijepo u nadi da će wining i ručavanje mene, a zatim povlači na zdrav noći vruće seks. Ali ti su se toliko u krivu, sam mislio kako se zagledao u ušima svjetlucav od dva dijamant okovan klincima naušnice.
Negdje između moje misli morate imati primijetio da nisam slušao jer ste bili ponavlja moje ime.
"Umm Da ... Nažalost moram imati dozed off ili nešto"
"Koji kurac ti ikad bio sanjarenje opet ..." prije nego što ste mogli završiti rečenicu sam započeo trljanje vas kurac preko vas traperice. Ja ne želim uništiti moje planove s sitne devojke u beogradu  argument tako da sam učinio ono što bilo koji djevojka bi se napraviti u ovoj situaciji. Moj mali potezima porastao za duboko čeznu Stokes i prevladati iz predviđanje događaja noći sam izvukao svoj kurac sada tvrde iz vas hlače.
Cijelo vrijeme sam radila moja magija je zadržao oči na cesti. Dublje Uzeo sam svoj kurac u grlu sam osjetio automobil kreten malo. Nisam dopustiti da izgubim fokus. JA ran moj jezik iznad glave vašeg kurac to lizanje brzo, a onda sam stavio moje cijelo lice u vašem krilu. Mogao sam čuti vas suzbijanju stenjati.
Ja moaned umjesto jer moja maca je bila moja vlaženje zgodne devojke  Lacey donje rublje. Bio sam zabadanje svoj kurac duboko u usta da valjanje moj jezik iznad svaki centimetar od njega. Sam bio uzimajući tako vruće ovaj počeo sam sebi dodir previše.
Cijeli dok ste boravili hipnotiziran, ne znam ako je to od mene sisa svoj kurac, tako jako da vam prsnuti u moja usta prskanja moj jezik i grlo s sperma ili je to činjenica da sam previše sada je cumming sve više 3 prstiju sam zaglavio u moje maca. U svakom slučaju vašim očima ostao je transfixed na cesti. Kao što sam lizali posljednje kapi preostalih sperma od vas polu-uspravno kurac sam primjetio smo bili zaustavljanja.Imali smo izdvajali na čudan malo talijanski restoran Sesso Saporito.
Hodali smo i jako egzotično izgleda hostesa nas je dovela do našeg stola, koji je bio daleko u privatnu sobu ispunjena redaka i redaka vina i ogledala posvuda. Također je imao nešto što je izgledalo kao srednja krevet kao kauč. Hostesa vam je dao klimanje kao da nešto signal, ali sam ga brushed off jer mi je trebalo ići na žene sobu kako bi bili sigurni moj prijatelj je postaviti sve za večeras. Rekao sam ti moj piti red i zatim izašao naš privatni Boudoir kao blagovaonica. Kao što sam ušao u hodnik od onoga što sam mislio je gdje zahodi moraju biti sam ovdje mogao potmuli stenje i gasps užitaka.Pomislio sam netko definitivno nije mogao čekati dok ih je dobio doma. Nasmijao sam se sam sebi kako sam se usudila dalje u ono što sam mislila da je smjer dame sobi.Počeo sam primjećivati ​​da se cijeli restoran je bio ispunjen s ovim Boudoir poput blagovaonice i svaki je imao svoj vlastiti skup stenje i bori bijegu pukotine vrata.
Shvativši sam bio izgubio sam vidio ženu koja je bila obučena kao domaćica koja nas vodi u i pitaju je li bi me otpratiti dame sobu.
"'Es od c'orse." Ona odgovori u nekim debelim latinski naglasak.
"Hvala vam", rekao sam joj sljedeće u suprotnom smjeru od onoga što sam bio na putovanju. "Kakvo je ovo mjesto, ako vam ne smeta mene traži?"
Ona je tihi smijeh i odgovori: "Ti se uskoro vidjeti."
Sam joj slijedi za ono što se činilo kao vječnost, sve dok sam bio diveći joj senzualnosti.Bila je vrlo lijepa imala lijepe okrugle grudi kao što bi i osvijetljen jer je uhvaćen čak i moju pozornost. Njezina magarac je bio otprilike isto kao i um, ali uske hlače haljinu koju je nosila je izgledao vrlo ukusna. Svaki tako često ona bi se pogled preko ramena, lov me diveći joj lijepo dupe i dati mi mig seksi i osmijeh.
Mi napokon postignut naše odredište, ona otvoriti vrata za mene i vodio me na što je najveći kupatilo sam ikada vidio u restoranu. To je blijedo ružičaste boje s puno cvjetnim printevima i obrazaca uređenje sobe. U središtu zid je bio veliki vintage stilu ispraznost sa svjetlima oko ogledalo lijevo od taštine bio zamotan archway. Archway je dovelo do velikog ormar ispunjen svih vrsta rublja i također je vintage stil hlad privatnost za promjenu.
"Uhh ... Umm ... Što je to?" Sam uspio reći zabezeknut samim šok scene.
"Pick zbroj kositra u rat i idemo bak vam tabell." Ona je rekla mi je vodeći u ormaru.
Potpuno sigurni o tome što je cijela ova stvar je sam mislio da sam samo će pokupiti nešto i onda se vratiti na stol i pitati što jebati se događa. Tako sam počeo kliziti kroz višestruke stalci rublja i kostima. Bilo je toliko mnogo vrsta da je teško za mene izabrati.Kao što sam rummaged preko nastavljaju gledati, pitam bili ti prolazi kroz istu stvar.
Little did I znam da ste bili natrag u našoj sobi, ali kao budoar niste bili sami. Unutra si sjedio na krevetu poput sofa, ali azijski djevojka je bila te imajući tvrtku. Bila je oko 5'3 ne više od 100 kilograma i bila je jako seksi. Seli kao tekućina u ispred vas ples dovoljno dugo da bi vas mami dok sam se vratio, ili dok sam joj dao ići naprijed učiniti nešto malo više.
Nakon pretraživanja kroz stalci sam odlučio na crveni korzet s crnim lukom i Lacey seksi crnom i crvenom ogrlicom pokloni gaćice da neka moje dupe padne na način koji mi je okrenut na. Pustila sam da mi kosa pada preko mojih leđa i lice da bi dobili malo više udoban. Nakon odabira moje odijelo egzotične Latinske domaćica me doveo natrag na kojoj ste bili dobro se zabavljali. Kao što sam pokucao na vrata male azijske djevojku koja je ples za vas otvoriti vrata i pustiti mene kao ona izašao.
Sjeo sam s toliko pitanja u mojoj glavi, ali sam toliko bio uključen.  Seks devojke online "Baby gdje smo pakao, ja sam mislio da je to restoran ili nešto."
Vi ustao iz kauč gdje ste bili sjedi i uhvatio me za ruku i vodio me u svoj krug. "Baby ... samo ići s njim ... To je restoran, ali s malo ... twist na to ..."
Rekli ste da ove riječi me zaustavio između poljubiti moj vrat i miluju mi ​​bedra. Ti su me okreće na toliko nisam mogao držati te otpor, ali morao sam sam htio odgovore.
"Baby pa ... je li to kao mjesto gdje ćete imati večeru ... i ... i ... i," ne bih mogao reći posljednju riječ, jer ste bili valjanje vam veliki mokri jezik gore i dolje moj vrat i mene trljanje u svim pravo mjesto. "Sex!" Vrisnula sam kako si mi gurnula dolje na kauč.
Vaša dubokim glasom šapnuo neki od nastiest stvari koje je ikada rekao za mene, ali sam uživao u svakom trenutku. Polako su unbuttoning svoju haljinu košulja, svaki gumb dao mi zavirite-a-Boo vas seksi tamne čokolade prsima. Baš kao što je stečen na zadnji gumb je kucati na naša vrata. U mojoj glavi bio sam ljut, koji kurac je to uništava naš trenutak, ja se sub ispraviti moju haljinu. Vi rekli nepoznati posjetitelj dolaze u. To je bio seksi domaćica koji me doveo do dame sobu i ona je bila brige ladicu nešto što nisam mogao vidjeti sjedi dolje. Možete ju je pozdravio i sjela joj ladice dolje, ali nije ostaviti.Ona je zatvorio vrata i polako hodao preko mene joj seksi dupe debele lepršav iza nje.
Ona je zgrabila moju ruku i izvukao me do nje bila je nekoliko centimetara viši od mene, možda poput 5'9 ili tako, ali ona je tako lijepa. Sada sam stajao pred njom naše grudi dira joj grudi skoro dovoljno gibak izbija joj bijela bluza. Izgledala je tako seksi, tako egzotične u slabom svjetlu. Ona mi je dala gledati ovaj brzi bljesak u oku joj mi govori da je ona mene htjela baš kao što sam potajno htjela. Sve dok je sjedalo za stolom i pio šampanjac s vama košulju potpuno otvoren izlažu svoje seksi isklesane prsima.
JA je napravio prijedlog da se korak natrag i nešto reći, ali je omotan joj ruku oko mog struka i izvukao mi je bliže i uže. S druge strane, ona joj stavi joj prst na moje usne da me ušutkati. To je vozeći mene ispucan osjećao sam se sve moje sokovi kaplje moja bedra.Bilo je tako seksi da su ovu gustu okrugao egzotične žene dojke dojke sa mnom, a sve dok ste bili promatranje. Ona je podigla joj dobro manicured ruku na moje rame i gurnula haljinu prema dolje tako da sada odmaraju na moj lakat. Ona je počela da izljubim svoje sada izloženi ramena i vrat, čudan dio je nisam ju zaustaviti. JA ran moj prst preko njezina Jet Black list kosu kao što sam to učinio sam osjetio njeno tijelo podrhtava pokraj mojega. Prestala je i pogledao me trenutak onda na vas koji je nosio osmijeh i sad vas hard penis počinju oticati u svoje hlače.
Uzimajući svoje vodstvo sam otkopčao joj bluzu zbog čega joj vruće ružičaste i bijele Lacey grudnjak za sebe otkriti. Oni su izgledala tako primamljivo. Uzeo sam jedan od njih u ruci i počeo nježno stisnuti koristeći moj palac da klize nad njom teško bradavice. Ona je tada ponovio ono što je upravo učinio na drugoj strani moj vrat i ramena. U nekoliko minuta moj plašt je pao za naša stopala. Ona je samo stajala u njoj Lacey grudnjak i crna haljina hlače. I neka joj da preuzmu vodstvo, jer to samo osjećao tako u pravu. Ona me je gurnula natrag dok sam posrnuo i pao protiv mekani jastuci u krevet kao kauč. Ona nagne nad mene ostavljajući svoju dugu kosu golicati moju kožu. Ona je kleknuo i počeo da izljubim svoje unutrašnje bedrima. A znate kako da me izluđuje, tako da je ustao i vukli stolice malo bliže. Nije nam poremetiti samo dovoljno, tako da će imati bolji pogled.
Ona me zadirkivali trljanjem ruku preko moje preslatko maca. Ona je tada odvoji od tla, grudnjak i stavio mi ruke na grudima pazeći da sam ih održava uske i igrao s bradavicama. Ona moaned u ekstazi i počeo slajd moje gaćice prema dolje. Nakon što ih je imao s ona me izvukao bliže k njoj, sa snagom čovjeka. Ovo je moja maca poteći.Sam se preselio u dodir sebe si stajao i držao moje ruke iznad moje glave.
Vi nagnuo prema dolje i šapnuo u moje uho, "Ovo je kako bi bili sigurni da ne varati ... neka joj to učiniti onda pustiti mene." Vi ste završili rečenicu, a zatim početi lizati moje uši i moj vrat.
Sve dok se ona stavi noge preko ramena i golubica lice prvi u moju vlažnost. Ona osjećala tako dobro kao ona lizali od dna prema vrhu, kao da moje mokro maca je slatka sladoled stožac. Ona je to učinila za vrijeme onda je ona duhati na vlagu, tako da je cool povjetarac će me još više uzbuditi. I to učinio. Ona je tada poked joj jezik duboko u moju rupu što svakako valja kušati neke od mojih dobrota sa svakim lizati. Ona je vozio njezin jezik u tvrdom i wiggled uzrokujući mene to stenjanje uz čisti užitak. Ona je pogodio sva prava mjesta moja maca je utapanje joj ja mislio, ali ona nikad nije prestala ona čuva ide sve dok se osjećala moja maca ugovor i sam je došao na njezin jezik i pogled na njezinu licu javite mi je uživala u svakom trenutku.
Nakon što je napravio mene sperma koju je uzeo svoje mjesto i ona je tvoja. Ona me je gurnula naprijed i počela se otkačiti moj korzet, tako da sada sam bio potpuno gol. Ona se nalazila mene stavljajući joj mokro maca u moje lice da joj lizati. A ja sam dužan isti kao što je učinio za mene. Ja nikada nije jeo ženu's maca prije, ali sam uživao. Ja joj maca lizali sisa joj klitoris i svugdje između, a ona se nagne naprijed i počela sisati moje grudi. Kombinacija stavljajući vas da dugo debeo jezik tvoje i iz moje prepun maca, seksi Latina dojenčad moje grudi i obična uzbuđenja me njezina maca na moj jezik je napravio mene početi sperma. Kao što sam bliže i bliže doživljava vrhunac sam joj maca lizali teško ometanje moj jezik kao duboko kao što sam mogao dobiti i to flicking brzo, a unutar nje. Ona je vikao u nju debeli naglasak da je cumming. I ja sam isto nalijevanje vam usta s moje dobrote.
Sve ovo je sve od nas vruće i smeta i sam znao da sam bio spreman uzeti svoj kurac duboko u moja maca. No, Latina djevojka imala druge planove. Ona popeo off od mene i otišao na vas, ali ona nije vas odvesti na kauč ona vas staviti u pravo stolica ste bili sjedi prije nego što nam se pridružio. Onda mi je izvukao prema njoj ponovno dojke dojke i dovelo me do svoje sjedište. Sam čučnuo ispred vas i snimili svoje duge hard penis na usta. Ona je čučnuo dolje pored mene moja maca trljanje kao ona uze vaše loptice na usta im valjanje okolo njezin jezik ih miluje. Počela sam usporavanja ide od vrha glave do vas koliko dolje kao što sam mogao ići. Mora da sam bio toliko vruće u to vrijeme jer sam bio uzimajući sve vas hard penis u usta bez problema. Zatim je i sam prebacio i počela izvoditi njezin jezik po cijelom kurac kao što sam gumiran joj maca i snimili svoje loptice na usta im žongliranja sa mojim jezikom. Ona je duboko grlo svoj kurac duboko u kružnim pokretima. Tada smo počeli tag team dajući vam glava. Mi smo radili je stvarno traljav, tako da ste bili pokriti s našim pljuvati. Vi počeli stenjati i ja mogao reći da ste bili spremni za vrhunac pa sam prestala i vi se nalazila u stolici.
Moja maca je bazen u trenutku kada sam ja gurnula na kurac vas i vaše kurac je teže nego što sam ikada osjetio. Vi počela me odskakanje na kurac podizanje me tako visoki da kad sam došla dolje ti kurac mi je snažno tuklo moja maca. Latina djevojka stajala i počela me ljubiti i dodirivati ​​i patiti moje bradavice. Ona osjećala tako dobro da je gotovo dobra. A onda sam čula Latina djevojka govoriti nakon zajedno vrijeme tišine.
"Želim turn." Ona je rekla prije nego uzimajući moj dojke natrag u njezinu meka usta izvodi njezin jezik iznad moje bradavice.
Dobio sam gore i neka joj raskrečiti vas, ali to nije me gnjaviti da vam je jebeni drugu djevojku, jer smo oboje bili jebeni joj. Uzimao sam ovaj put da lizati joj klitoris i sisati na vaše loptice. Mogao bih vam reći o bilo izgubiti pa sam rekao želim vam da se sperma u ustima. Vi kimnuo, ali umjesto toga ju je gurnuo gore.
"Želim vam da leže na vrhu nje." Ti nas uputio, a milovati svoj kurac u ruci.Seks devojke online 
Mi smo slijedili naloge. Ja sam položio stan na leđima i Latina Djevojka mi se nalazila i sam mogao osjetiti mokro joj maca tako blizu rudnika i to me tako vruće vruće. Vi počeli alternativnu me jebu i njezin jebeni. Ona osjećala tako dobro, ali je takav zafrkavati. Bili ste mi jebeni tako dobra da sam jedva mogao sebi sadržavati. Počela mi je ljubiti i trljanje moje grudi onda vam je kurac i to prisiljen u njoj maca i ja mogao reći da je uživanje to baš onoliko koliko sam imao. Ona osjećala tako dobro. Tada ćete grču od nas i rekao da ste bili oko da se sperma. Dobili smo na našem koljena ispred vas. Mi smo bili okrenuti prsima na prsima trljanje i međusobno dodiruju, a onda počeo da se sperma. Kao što je došao u naša usta, na našim licima i naše grudi. Počeli smo poljubiti i lizati off jedni druge. Ona osjeća tako pravo i voljela sam svaki trenutak.
Nikad nisam mislio da maca će biti na meniju u restoran

Нема коментара:

Постави коментар