.

уторак, 10. мај 2011.

Seks chat zene


To je sunčan topao dan, savršen dan za vožnju biciklom. Sunce je tek dolazi gore, nebo je prekrasno zlatno plave boje, i ptice pjevaju. Čujem motocikl podići na prednji, a ja sam otvoriti vrata kako bi pronašli vama stoji, nasmijana, ruke za zagrljaj. Mi stojimo grljenje i ljubljenje za par minuta, a zatim reluctently razvlači. Možete primijetiti da sam nosio kožne hlače i kožni ular vrsta-od vrha, a komentar "Going kože na mene ha?". I osmijeh i reći vam da hlače su posebno napravljena za mene i imaju posebne značajke koje ću ti pokazati kasnije.

Mi smo dobili na bicikl i otići na doručak, gdje možete me chat zene  pitati kakva posebna značajka moje hlače imaju. I osmijeh, i kažem vam da ću vam pokazati kada ćemo doći do parkirališta. Mi smo brzo završiti doručak, i ići na bicikl. Ja vam reći da stojim pored bicikla dok sam ja popeti na taj način možete vidjeti chat seks zene  Posebnost moje hlače. Kao što sam raskrečiti bicikla, možete vidjeti da hlače nemaju prepone govoriti o i da je moja pička je u potpunosti vidljiv na vas. Također primijetiti da sam obrija sve moje kose off i komentar o tome.

"Na taj način sam ništa at svi između mene i bicikl sex preko chata  i ja dobiti sve one prekrasne vibracije".Možete doći preko pokrenuti jedan prst uzduž moja pička i ja uzdah, koji žele više, ali znajući da smo na javnom mjestu. "Vi znate, možete doći natrag na stop svjetla na dodir me" Ja šapat "i samo čekati dok ne vidite ono što povratak ovog vrhunskog izgleda ......."

Vi se penju na bicikl, a mi poletjeti. U narednih nekoliko stop svjetla, dođete nazad na dodir moja pička, ali to je teško držati bicikl uspravno sa samo jednom rukom, kada sam squirming okolo. Na sljedećem svjetlo, ja doći dolje s mojim rukavicama ruku i stavi prst na moja maca i onda mjesto da prst u usta. Svjetlo promjena i čujem ti stenjati "Let's pronaći negdje tiho, tako da možemo biti sami."

Gore u planinama idemo, daleko od svih ljudi, u šumu, toplinu. Mi spot mali neasfaltirani put koji vodi u šumu, daleko od glavne ceste, i odlučiti da ga probati. Vožnja je neravan za nekoliko metara, a zatim zaglađuje i pletiva u oko stabala na čistini strane potoka. Mi smo dobili od bicikla, te širiti pokrivač chat matorke  na tlu, a mi sjesti. "Sada mi pokazati ovaj vrhu". Ja unzipper moja jakna i shvatite da je vrh sam sebi izgleda kao da se održava na magijom.Kao što sam maknuti jakna možete vidjeti da je to samo komad meke kože rukavice ispred sa par komada kože bič drži ga na leđa u jednom komadu .... oko vrata i još jedan komad preko mog gornjeg dijela leđa prema moje ruke. U donjem dnu prednje nije stvarno održava dolje i dobiva zrak nježno maestralom.

"Ovo odijelo, ti izgledaju tako dobro u njemu, i to izgleda tako dostupna previše".

I osmijeh, "Ja sam čekao tako dugo da se opet s vama, da ništa drugo sam mislio o sebi jednostavno ne čini pravo:" Ti podignite gornji i početi carressing moje grudi dok si me leže sa svojim poljupcima. Vaša bedro je između mojih nogu, četkanje protiv moja pička.Moje ruke početak lutanja duž leđa, na guzicu, oko kukova. Možete početi ljubljenje i lizanje svoj put prema dolje moj vrat, ispod vrha, na moje bradavice. Ja jaukati kao što se svaki na u vaša usta da bi sisati na nju. Ja sam trljanje moja pička na noge, "More" sam šapat: "Molim vas, više".

Možete premjestiti dolje moj želudac, usta nakon svoje ruke, te Seksi zene   širiti otvoriti moje noge da bi se otkrilo moja pička na svoj jezik i prste. Kombinacija mojih sokova i mirisa kože prekrasan i čini se čak i toplije. Možete početi lizati moja pička polako stavite prst u rukavici u moja maca. Ja push uperenih protiv tvoje lice, želeći još više. Brže sam gurnuti, teže ti lizati i dalje ste stavili prst u mene. U mojoj glavi se osjećam kao tisuću vatrometa ide off kao što sam sperma. Možete me zaustaviti lizanje i kretati se, tako da mogu doći do svoje hlače. Ja sjesti malo, poništiti pojas i ukloniti svoje hlače. Vaša cocks želi van tako loše, to izgleda kao da će puknuti kroz vaše rublje. Trljanje vaš penis kroz gaćice, ja kleknuti pored vas, poljubac na usta, i početi lizati vrat, uši (ljubav vaše uši, vaše vrlo osjetljive uši) dolje prsima kao što sam otkopčati svoj košulja, i zatim uklanjanje kratke hlače, na svoj penis. Ah, prekrasan okus vaš penis jer ulazi u moja usta za prvi put.Lizanje gore i dolje vratilo, uzimajući glava u moja usta liže  Seksi zene  oko glave, onda stavljajući sve to u moja usta još uvijek lizanje. Moje ruke milovati vaše loptice i guzicu.

Ruke su mi na glavi, milovati moje kose. Želim svoj penis u mom maca. Sam početak lizanje moj put do prsa, još uvijek fondleing vaše pijetao i loptice. Kad sam doći do vaše uši, ja sam šapat: "Stavite svoj penis u mene, ja želim to osjetiti u meni". me Guranje na moja leđa, polako me unijeli. Vi osjećate moje kožne hlače oko bedara, gotovo satena osjećaj od njih, a zatim osjećaj u meni, vlažan, zbijeno, toplinu. 

Нема коментара:

Постави коментар