.

уторак, 31. мај 2011.

Hot matorke na chatu


Ja sam živim u stanu vlasništva manager za starije u stambenoj zgradi
Moje osoblje to ne svakodnevno, ali svaki mjesec imam plivati ​​ugovor održavanje bazena za temeljito čišćenje i usluga bazen olimpijskih dimenzija bazena. Ja mogu postaviti moj sat kada će se redovito serviser Bart, on je uvijek ovdje na vrijeme.
Služba za srpanj je kasno. Zvao sam servis. Rečeno mi hot  matorke 50 je da Bart ne radi tamo bilo više.Vi nemate drugog tech, ali ona je trčanje iza, ona će biti tamo.
Tjedan dana kasnije sam pogledao kroz prozor i vidio serviser radi na filter sustav, dok se u bazenu. JA je otišao vanjska strana. "Oprostite, Bart provjere u sa mnom prije nego što počne. hot  matorke 60 Servis-tech okrenuo, (Sveti Sranje) ovaj tech je lisica! Rekla je:" Ja sam Holly "Žao mi je gđa Ah?" Gospođa Stanley sam , rekao je. Lijepo da zadovolji vas mam. Pa gđa Stana .... prestao sam. "Hej izgled, imena Robin" OK, a zatim Robin, lijepo da zadovolji vas.
Gledao sam dolje bikini top. Ona je to znala. Ona se preselila na takav način ah vrhu otvorila nad njom lijevoj dojci. Skoro sam mogao vidjeti svoju bradavicu. Živjeti u blizini plaže u Floridi slatkiša za oči je prilično bogat. Holly je bio malo / puno drugačije. Ona je bila brineta, zelene oči i spavaća soba lik reći tata o tome. Tanki struk, duge noge da se sastao na najljepši deve nožni prst ste ikada vidjeli u plivati ​​suite.
Ona je rekla: "Sada kada ste gotovi mi checking out. Imam matorke na chatu  neke loše vijesti. Filter sustav nije održavan propisno za nekoliko usta. Izvlači je iz vatrenog oružja. Pumpa motora ima loše ležajeve i trebate novi filter kućišta . Naš sustav je bio zanemaren na neko vrijeme.
"Koliko je sve što će me koštati
"Morat ću vidjeti ako imam sve dijelove. Ona je skočio iz mog bazena i na čelu joj vozilo. Holly se vratio i rekao:" Ja mogu ga dovesti do spec-a po cijeni od $ 450.oo s 2 godine oprezno na rad i dijelove "
"Ok, to popraviti" Bio sam u moj stan kad je ona završila. To joj je o njoj oko 4 sata. Ona mi je donio račun. "Hajde u Holly"
Moje bradavice otvrdnu i moja maca je postala mokra, kada je zakoračio u. Moje seksualne emocije su nad svojim tijelom.
"Ok Holly, što je šteta za popravak rad ste učinili?"
"On je došao u malo više, njegova 526,25. Sustav potrebno neke prilagodbe na klor farmaceut"
"Oh, vau, pozvao sam društva za upravljanje. Oni su mi ok za 450, ja ne mogu platiti više nego prvi citat:" Ona je rekla: "Mi moramo raditi nešto '
Holly postavio njezin račun dolje. Napisao sam joj ček za pokrivanje 526 i promijenite, ona mi je zahvalio i otišao.
Ja ne mogu čekati za sljedeći mjesec pregleda. Samo sam znao da sam bio idući u skok njezine kosti.
Lipnja došao oko Holly je zbog ponovno. Zvao sam njenu tvrtku i upitao je ona dolazi.Rekao sam im htjela sam neke najave njenog dolaska. Par dana kasnije. Holly nazvao i rekao da će prva stvar ponedjeljak. Ok ja ću biti vas očekuju.
Sve vikend sam imao teško vrijeme držeći moje prste outta moje gaćice, ipak sam to učinio. Ponedjeljak došao sam odjeven sugestivno. Imao sam kratke hlače pokazuju niže obraze moje stražnjica i tanke svile T-shirt. Danas idem na skok njezine kosti, JA je zadržao mišljenje.
Holly vozilo izdvajali gore. Ona je izašao i ona ima problema seks hot matorke  stoji uspravno. "Dobro jutro Robin, kako si"
''Sasvim u redu, sada''rekla sam.
"Sada? Pitala.
"To je sjajno vidjeti prilično žena. Ova zgrada je puna Senor građana. Ljudi ovdje su sve i naborana i iz oblika"
"Pa, hvala. Ms.Oops, Robin.
Ja ću dobiti zauzet servisiranje vašeg bazena "Otišla je van, ona je još u 2 sata. Ona je pokucao na vrata. "Dođite u Holly" Došla je u ponašajući se kao njezin vrat joj je gnjavi."Sve učinjeno Robin, to bolje kada sve radi kako bi trebala. Ona mi je zahvalio.
"Holly, čini se da su ukočeni vrat. Mogu li vam pomoći "?
Da sam se probudio jutros s ukočeni vrat.
"Što si učinio progutati Viagru i zaustavila se pravo postoji" Mi smo oboje smijali.
Hodao sam do nje i stavi mi ruke na nju golu i ramena masira ramena i vrata.
Ona je uzdahnula: "O, da se osjeća dobro. Robin malo niže. Da tu desno! To je sjajno"
Preselio sam joj plivati ​​odgovaraju trake dolje preko njezina ramena.
Pogledao sam dolje na nju nipples postao teško. Ona moaned glasnije. JA ganut moj rukama dolje joj strane. Ona je dosegla oko i UN-zakačen joj bikini top i izlažući joj grudi.Joj bradavice stajao na moj dodir. Ona moaned i reče: "Robin da se osjeća dobro. Ako ja ne znam bolje ja će misliti da ste bili pokušava me zavesti"
Dospio sam na to joj titties i umijesi ih nježno, lagano stegnut joj bradavice. Holly je uzdahnuo: "Oh Robin!" Hodao sam okolo i kleknuo pred njom. Uzeo sam njezine grudi u mojim rukama i uzeo joj grudi moj mjesec, lizanje i lagano sisao joj naprstak veličini bradavice.
"Holly, rekao je," Robin. Suck'em dublje. Sisanje moje dojke u ustima, gristi moje bradavice "Ona guraju moje lice uske protiv njezina prsa. Ona je dosegla moje bedro. Sam otvorio moje noge. Znala je točno gdje ići kao da bih to učinio prije. Preselila moje gaćice daleko, dosegnuvši na peddles mog cvijeća i ona je skliznula prstima između moje usne joj se kreće vitke prste u moje mokro maca.
"Oh, Robin voditi ljubav sa mnom" sam je uzeo za ruku i zaputio se u moj krevet. Ona je dolje sub naslonjena leđa, ja izdvajali joj dna off. Njezina ženstvenost bila je tako lijepa.Bila je potpuno obrijana. Njezina obrija glatka Kitty je sjati. Ljubio sam joj maca usne i lagano trljanje joj klitoris. Ona je počela kreće bokovima i jebeni mojim prstima. Holly preselio oko 69 sa mnom. Sisanje moj Robin maca, lizati moj klitoris. Ona je zaista dolazi na mene.
"Robin, draga uđe i sjedne na moje lice. Pusti me sisati vaše mače"
Preselio sam se ja spuštanje prema dolje na usta. Ona lizali i isisan me off. Bio sam udaranje visine nikad nisam znao. Holly je znao kako jesti maca. Ona me je u orgazam u samo  dve hot matorke se jebu nekoliko minuta ah. Moji bokovi su zabadanje s njom pokretima kao što je bila lizanje i isisan moje usne i umetnut joj jezik dok stegnut moj klitoris. Nisam mogao držati leđa bilo koji više. "Holly, Holly. Učini me cum. Yeah! Suck me, Bite Me. Lick moj prorez! Sam Cumming Holly, ja sam Cumming draga" Ona nosi niz njezino lice i ostao tamo i odmahnula glavom snažno. Moj orgazam trajao nekoliko minuta. Holly pogleda u mene, ona nasmijala i rekla. "Jesam li dobro?
Jeste li dobili svoj orasima off? "
"Oh yeah, Holly. Učinili ste sasvim u redu i da sam razbila moju orasima"
"Robin, ja moram reći vam nešto, ja sam 100% Lesbian, bio sam lezbijka godinama. Bio sam privukao na žene natrag u jr. Hi. Školi. Pokušao sam mužjaka ah nekoliko puta, ali oni ne mogu podnijeti dobro uspaljen, topla žena. Njihovo udvaranje je Wham Bam onda SOB ide na spavanje. To je BS!
Sada, za vas Robin. Vi ćete me jebati. Otvorila je novčanik i izvadio plastičnu vrećicu drži dvosmjerni dildo s velikim trbuhom u centru ga. Gledala me smiješeći se, "Dođi ovdje dijete" Ona je usmjerena na kraju ovog dildo na moja pička i njezin. Ona scooted u blizini i njezin ušle i onda mi.
"Wow Holly", rekao sam. seks hot matorke   "Ona ja ću vam pokazati nešto kasnije" Ona je gurnuo zbijeno u mene, onda nju. Mene, mene joj, joj u sklad. Bila je povjerenje u mene brže i dublje sa svakim pokreta. Ona trzanje prebaciti na ovaj gumeni penis je počeo vibrirati. "Baby GD da ne osjeća dobro. Pritisak izgrađen do točke da sam bio na pragu još jednog orgazma. Holly je također počela stenjati dok je potisak u njoj i onda mi.
Ona je počela da se ubrza njenim pokretima i ona uze dubok dah ah. "Robin, I'm gonna cum. Samo slušanje joj reći da je izazvao moj orgazam. JA ganut moj hips In & Out na ovoj gume kurac brže. Holly hollered," Robin "Ja sam Cumming, ja sam Cumming. Holly Cum s me! Cum sa mnom! Fuck me hard, Ohhhhhhh ......... pleaseeeeeeee ,,,,,,,
Tijekom našeg vrhunac je dosegla centar trbuhom i stisnuo ga "Gawd Holly što je to?"Moje tijelo je počeo trzati izvan moje kontrole. "Holly da se osjeća amaizing. Što je to "Kako je seks hot matorke   naš sindikat orgazam oslabio.
Holly se nasmiješio i rekao: "draga da je bio uzbuđenje zar ne? To ispupčenje ia rezervoar drži toplom vodom. To se osjeća kao ah muška ejakulacija" Mi ležao kao naše disanje vraća previše normalno. Sam bio obličje at da gume penis s maticom ah vreći.
Oba od nas, rekao zajedno, "To je prilično cool" Mi još uvijek imamo susrete.

Нема коментара:

Постави коментар