.

понедељак, 7. март 2011.

Zene za oral


to je bio skoro kraj ljeta pojam, i svatko je govorio: bye jedni druge,
i moj prijatelj mi je rekao o njoj masturbacija "sjednice" Bio sam zgrožen, a ona je čak i napravio video o sebi masturbira
ona mi je rekla
"Volim gume moje bradavice kako bi postale dovoljno teško za mene da ih  volim lizati, ali onda ja ne dirajte moj klitoris, jer bi to moglo zaraziti ..."
Rekla sam joj zašto?
, rekla je ona, jer želim biti dobar za kada imam dečka
na zadnji dan ljeta pojam u školi (ide u year9)
imali smo disko u glavnoj dvorani i Eleanor primijetio stvarno sladak momak i da su razgovor me je pozvao preko i upoznala me s njim
njegovo ime je Ryan i on je blizanac nazvan Kevin se činilo sasvim lijepo osim Ryan je samo gleda na naše grudi, ali nisam mogao pomoći primjećujući njegovu trbuhom i tako sam vukli Eleanor van i bio je poput
"Vaš što mu teško"
, rekla je ona
dobro, prije nego što je došao preko bio sam razgovor s njim o tome, ako je ikada učinio ništa nestašan s djevojkom prije
i onda sam rekao ono što je rekao?
, rekla je ona, kazao je lizati picku 
"Samo u istini, ili se usudio s nekim starijim djevojkama koje su dobro razvijeni i on je morao Inger dvije od njih
i oni su morali dati glavu na njega
Nisam mogao vjerovati što sam zapravo bio sluh!
rekao sam joj
Eleanor ti ne bi ništa učiniti s njim bi ti? , rekla je ona
dobro ... on izgleda lijepo mislim ja ne bih ništa učiniti da me preggers
Bio sam poput Bogu hvala.
smo otišli natrag u disco pitao Eleanor, vau li sigurni da znate kako da čovjek čeka ona ga je održana glavu blizu njezine grudi ja mogao vidjeti glup na njegovo lice osjetio sam kao da mu je guranje daleko, onda je napokon rekao
"Erm Eleanor može li mi pokazati WC" s wink
"Rekla je" siguran "
tako da mi je samo i Kevin, dobili smo razgovarali i činio jako lijepo i sladak, ali je zadržao gledajući u moja maca, nosi suknju čini mi se osjećati neugodno, tako da ga na kraju gleda na to što sam rekao erm dođite sa mnom na pomoć me naći Ryan i Eleanor
rekao je on, siguran
i ja mogao vidjeti u kutu moga oka on zgrabio ga je kurac i gura svoje hlače za skrivanje svoje tvrdo na.
smo napokon je dobio na WC područje
čuli smo neka stenje i neke odjeće zvuči sam bio kao što su: S
i on je samo rekao
"Što to?"
Rekao sam: "Ne znam da vidimo"
Ušao sam u kupaonicu djevojke Kevin je došao sa ...
Pogledao sam u svim kabinama
i nitko nije bio tamo onda sam se okrenuo i Kevin održana mene blizu njega
on polako izvukao mojih top gore i osjetio oko moje dojke dio, dobio sam zadovoljstvo, ali dijele moje tijelo uy samo sam sreo prije sat vremena osjećao čudno.
On je tada rekao
Imate li nešto protiv ako ja to učiniti? jebati jezikom
Ja sam šutio
on mi je okrenuo nisam znao što je radio Uplašio sam se, ako on me gura prema dolje na podu i mene silovali ...
, kazao je
"Ne brinite se neću vam silovanje"
Bio sam razmišljati onda zašto se ne osjećate moj grudnjak?
on je pitao mene opet, ako je to u redu
je sada stavljajući svoju ruku na moje lizati sise dok je još bio u bra cupped se kreće oko polako pazeći da me ne boli
bila sam vrlo uplašena.
on sporo podiže moje top gore
Zastao je prije nego je vidio moje grudi u mom grudnjak
i reče: "Jeste li u redu?"
ja kimnula sam zapravo bio tako prestrašen, ali sam ga volio i činilo lijepo!
On je tada podigao moje vrh iznad moje glave, a sam stajao s moje suknje na moj grudnjak i na 
Bio sam ugodno s ovim.
On je tada održao svoju ruku i rekao:
"Da li ste sigurni? "
I on je kimnuo cupped moje grudi u svojim rukama čvrsto
on seachered ih ahile otkrivanju i unvieling djevojke tajne
on je zatvorio oči i ukloniti svoje ruke iz mojih grudi trnci.
on je stavio ruke na moja ramena
sam mogao vidjeti da je uživanje u svakom trenutku ovoga.
Položio je ruke na moja ramena
s jednom rekao
"Da li ste sigurni?"
i ja klimnuo glavom i ispružio moj prsa on se nasmiješio.
stavio je ruke na moja ramena i nježno izdvajali moj grudnjak trake duž ruke on apused i zatvorio oči remebering kako su se osjećali
on se nije usudio otvoriti oči uhvatiti glimse moje grudi dok Grand unvieling.
kada je učinjeno vuče moje trake dolje i šalice moje grudnjak još uvijek pokrivaju moje bradavice koje još nije vidio.
On je tada rekao
"Jeste li sigurni beuase Želim ou biti udoban sa mnom radio svoj na vas."
Rekao sam: "Da, ja sam potpuno ugodno" i gurnuo mi grudi zajedno
kad sam gurnuo moje grudi zajedno Vidio sam njegovu dobivanje erekciju.
On je tada rekao 
"Želim da se ovaj spor, jer te volim."
Bio sam zadivljen, jer koliko dugo on mi je znao za ...
u svakom slučaju
On je tada cupped moje grudi u ruci ponovno 
osjećaj osjećaj je dobio od ovog 
Bio sam na početku smoči pravo o sada.
on slajd ruku oko mojih leđa i počeo vuče na isječak Mogao sam osjetiti nije mogao poništiti
pa sam stavio mi ruke oko te, našao sam njegove ruke i da ga vodi na otvaranje moje isječak, kazao je
"Neka ide, želim da to učinite polagano"
on je gledao u oči s takvim smionim gledati što sam se činilo da ljubavi.
sam pustio i stajao tamo dok je on bio jedan od mojih incharge grudnjak on zatvori oči i uzeo moj grudnjak daleko od moje grudi
Pogledao sam dolje na moje grudi i vidjela moje bradavice već očvrslog od zadirkivanja.
je uzeo korak natrag i pušten moj grudnjak na kat. mojim grudima je tingingling osjećaj u njima.
on je otvorio oči i zagledao se u moje oči prvi onda spustio svoje oči na mojim grudima
On je tada rekao
"Jeste li u redu s ovim?"
što sam rekao
"Jako mi je drago vaše to za mene."
rekao je dobar to je ono što ja želim.
on cupped moje grudi u ruke
dajući im podršku sa svojim mekim rukama. obozavam oral
uze ruku daleko i uzeo mu kažiprst i protrlja oko moje bradavice.
to osjećao tako dobro, nisam mogao čekati ono što je bio idući u obaviti sljedeći!
je to učinio za oko 1 minutu
ja je on oplakivanje zatim lagano stegnut moje bradavice dajući im istu napetost na svaki
, kazao je
"Ja ću ih lizati sada"
Bio sam malo prestrašen od njega jer nisam želio da im nauditi.
On je tada rekao Matore oglasi
"Ja samo lizati ako želite više samo reći."
sam rekao "u redu".
on je kleknuo, jer sam bio u osnovi 3 / 4 od svoje veličine, izvukao sam bliže mojim grudima
on je ispružio svoj jezik i lizali moje bradavice.
Bio sam prilično glasno jadikovanje.
Rekao sam: "više, više!"
on je kimnuo i počeo ih bitting lagano i to osjećao tako dobro nisam mogao čekati za svoje čvrsto da ih iskoristite i početi ih trese svugdje.
je malo ih je za oko 2 minute lizanje i griženje.
on je uzeo moju ruku i brung ga blizu njegove zatvarač.
on siad "je to u redu?"
Rekao sam: "yup, ovo je super"
je izvukao Zipp i poništiti njegov rajsferšlus 
bila velika trbuhom dolaze od tamo
JA je otišao u njegovu boksera i pokušao zgrabiti njegov penis mi je pustiti
on je rekao "ovo je moj prvi"
Pogledao sam na njega i onda legao na pod žele više.
on je pogledao u mene i onda na njegov penis.
Ja izdvajali njegove hlače prema dolje, a zatim njegov održava mojim rukama dok je izvukao svoj boksača dolje awell.
ja je dobio uzbuđen, vrlo uzbuđen.
njegov penis samo vrsta baca van.
Vidio sam je htio usmeni.
Ja izdvajali moje hlače prema dolje, a on je kimnuo
i tada je došao dolje na mene.
on tada osjetio moje vagine opet ne ide unutar nje samo to osjećaj.
otišao je na sve četiri i mene ljubila nježno na moje čelo, a zatim moj nos i onda moje usne.
on taliti moj vrat i čim je stigao u mojim grudima je gurnuo izgradio čovjek grudi na moje bradavice su postali previše teško.
on laided na mene, ali ne i sve njegove wieght
pustio njegov penis dodir moje vagine 
, Ja se svidio ovaj puno.
on je zatim umetnuti svoj penis u meni polako govoreći
"Male i nove"
Nisam odgovor sam se spremao otići u orgasim.
on sporo jako sporo umetnuti svoj penis u moj klitoris.
to nije ozlijeđen jedan zalogaj, ali sam uživao puno.
mi je ovo leđa i četvrti moje grudi su se kretali duž,
oko 3 min u njoj je krenuo brže
ja cumed na njega
on je rekao: "osjeća dobro."
I odjednom mu grabed i počeo ide gore i dolje jednako brzo kao što sam mogao i počeo cuming oko 3 puta na njegov penis u meni.
nije sperma
on siad "Ja ne želim da vas trudna"
on se bori da kažem jer je bio težak tako teško da ne cum unutar mene.
Rekao sam nakon mog orgasim
"Onda sprej u moja usta" 
oku proširena i ubrzo je uzeo njegov penis iz mene oglasa staviti oko moje lice
On kaže: "BRZO! OTVORENI idem CUM "
Otvorio sam kao širok kao što sam mogao
pokušava prikriti njegov penis u usta
Što sam mislio to okus poput?
Znao sam ravno onda je okusio sve saltly, ali sam ga volio sam ga progutao, a zatim je ustao i izaci što sam bio radiš krivo
Zgrabio sam moj grudnjak i gaćice i top, a on je rekao
"Mislio sam da ste bili u redu s ovim?"
sam rekao: "Ja vam se sviđa, ali ne volim."
on je stajao tamo helpessly.
ispričavam se što sam rekao i dobio chnaged brzo
Bio sam u panici.
Potom me grabed i on je rekao žao
on me održava uske i on poljubi me glava opet.
sam ga volio.
ja unraveled njegov zagrljaj
i reče:
"Eleanor!??! Ryan !?!?"
, kazao je
"Žao mi je mislim da sam dobio odvodeći, I'm gonna get mijenja i dolaze s tobom da ih pronaći"
ja još uvijek bojao što bi mogao probati i učiniti opet.
držao moje ruke sam bio u redu s ovim ipak.
on je trčao sa mnom pokušava ih pronaći
napokon smo i učinili.
Nisam bio jedini slutty djevojka to s Kevinom.
Bila je ostavljajući mu svoj prst i bio seksati i sisa joj bradavice imala cum sve nad njom lice
ona je smijeh.
Bio sam poput ŠTO.
Kevin i onda rekao da sam ja sam tako žao Julia molim te oprosti mi
on je doista znači da ovaj put.
on mi je hodao natrag.
Bio sam šokiran od onoga što sam vidio s Eleanor i Ryan radi.
Rekao sam da idem kući.
on je ponudio da hoda me doma
ja kimnula koji kao glupo thiong učiniti.
Kad smo stigli vrata moje kuće
on je rekao da se nada ste uživali u njoj ..
Rekao sam da sam učinio.
moja mama je otvorila vrata i rekao je Kevin! Julia!
Kevin je bio dugo vremena od posljednjeg puta.
on je klimnuo glavom i rekao da gospođo.
, rekla je Julia ste pronašli Kevin iz rasadnika
sjetiti ste koristili ići svugdje zajedno.
I onda izaci sam imao spolni odnos s momak znao sam cijeli moj život.
on me poljubi opet i onda sam otišao unutra.

Нема коментара:

Постави коментар