.

понедељак, 21. март 2011.

Druzenje sa devojkama

Kada je Katie bila 6 mjeseci trudna s njom drugi dijete već smo bili veseli uzimajući joj ispao opet u najkraćem mogućem roku nakon što je rodila. To je dovelo do nekoliko stvari - ja bih učinio matematike i razrađen da je sa sreća bi mogla imati svoje treće dijete u roku od 21 mjeseci od svoje prve (to je uzeo tri mjeseca za nju da se impregniran drugi put) i nadam joj četvrti po 30 mjeseci. Četvero djece u dvije i pol godine je bio cilj.erotsko druzenje Imali smo program razmnožavanja za nju sada, s ciljem da joj da što više djece za što više različitih ljudi moguće. Odlučio sam htjela djevojčura žena nego djevojka, tako da smo uređena naše vjenčanje za dva mjeseca nakon što je zbog - uz malo sreće ona već bih biti trudna neki tip. To je dovelo do drugu ideju - što ako joj sljedeće dijete je crno? Može li biti bolji način da se oglašavati na činjenicu da je ona potpuna drolja od nje što je rodila crno dijete, 9 mjeseci nakon vjenčanja? To je bio savršen. intimno druzenje
Imali smo neke dobre sreće kada je rodila šest tjedna prerano, ovaj put joj oplemenjivačkom programu prije roka i da će nam dati jako dobre izglede joj se već opet trudna kada je hodala niz prolaz. Bilo je očito svoje drugo dijete nije ni moje, tako da se izbjegne mi joj kucaju i uništava naše planove, odlučili smo se ja bi trebao samo zajebavati joj magarca za predvidive budućnosti. Mi nije gubio vrijeme stavljajući naše planove u akciju,intimno druzenje beograd  sa svojim oglašavanje sama na internetu za tetrijeb, te u roku od tjedan dana ona je bila s dva različita crna dečki dan pumpa svoju punu svoje sjeme. Ne mogu se pretvarati da je lako oduprijeti joj natečene, prepun pička tijekom sljedećih tjedana. Ja sam jako drago reći da smo bili uspješni s njom uzgoja nakon desetak tjedana, a sa četiri tjedna da ide na svadbu sam napokon dobio na uživanje u njoj pruži pička ponovno - zapamtite ovo je prvi put bih jebeno da je rupa od svoje drugo dijete, pa ne znam ako je bio tako nemaran od porođaja, odnosno od 100 + crna cocks ona bi imala u svojoj od. Katie je još uvijek samo 22 u to vrijeme, i imao je jebeno dobro preko 200 dečki u posljednje dvije godine.  Hot upoznavanje
Bila je najljepša koju sam ikada imao ju vidjeti na našem vjenčanju, hodanje niz prolaz u svojoj bijeloj haljini off. Samo Katie i znala sam da je neki slučajan crni momci beba raste unutar nje. Izgledala je još ljepše da je noć kao ona dobila gangbanged na bazen stol u roniti bar, barem desetak dečki pražnjenje svojih opterećenja u nju. intimno druzenje beograd Mi smo sretno u braku šest mjeseci sada, i dok ona nije jebeni stranci onoliko koliko ona se koristi za (vjerojatno ne više 20 u to vrijeme) uživam kako je lako za šaku joj sada i veseli joj daje rodila crno dijete u dva mjeseca, kada možemo početi sve iznova.

Нема коментара:

Постави коментар