.

субота, 19. март 2011.

Hot upoznavanje

Moje ime je Dawn, a ja sam uvijek u potrazi za avanturom. Ja sam 24 godina star faksu djevojka koja voli party!


Radim u solarija / fitness centar pa sam preplanula i tonirana. Ponosan sam na svoje tijelo previše dobro čuva. Volim da pokaže svoje duge noge i čvrsto veseo tits. Želim moje tits su bili veći (koji doesn \ 't), ali sam sretan s 36-C, to sam ja. Moj bivši dečko koristiti za recite mi moje tits je seksi tresti kad sam hodati ... pogotovo ako sam imao na ular vrhu koji možete \ 't nositi grudnjak ispod. (To su moja omiljena vrsta vrhova jer oni show off moje opaljen leđa i ramena sculpted)


Sam bio sa mojim prijatelj Becky na ulici sajmu jedne noći i odlučili smo da se oblačiti kao djevojčice zemlji. Imao sam na traper mini suknje i low cut ular vrhu s mojim kaubojski šešir i čizme. Becky je na kratke hlače i slatka mala prsluk preko tank top i ona je posudio moj japanki i moje druge kaubojski šešir. Tražili smo prilično vruće.


Mi koketirao s nekoliko slatka dečki, a upoznavanje hot  mi čak i koketirao s nekoliko nerdy dečki u bljuzgav štand samo zato što smo htjeli. Ja sam se pretvarao dripped malo bljuzgav na moj sjenica i kao što sam se pretvarao da ga obrisati, sam nek vidi dio moje bradavice na svrhu, ali se pretvarao da je i nesreća. Znam da \ 's značiti, ali volim zafrkavati.


Sve flert me izradu rožnat. Rekao sam Becky nam je potrebno pronaći party i ševe. Ona je dogovoreno. Otišli smo u njezin automobil ići na fer osnovi logor. Parkirali smo se u travi i krenuli pronaći neki ljudi. Rekao sam joj je ona potrebna za otvaranje prsluka i show off joj slatka mala titties malo. Ona je vrsta sramiti radi toga jer ona ima male grudi i osjećao kao i svi bio ismijava nju. Ja undid joj prsluk i izdvajali joj tenk od vrha prema dolje malo pokazati više joj tits.Rekao sam joj ona ima lijepe tits i dečki kao tvrtka one poput njene. Ona je 38-B i oni su savršeno bezobrazan i čvrste. Ja u šali praćka joj bradavice kako bi ih stand out. \ "Dečki vole bradavica Beck. \", Rekao sam joj daje još jedan tank top tegljača.


Hodali smo kroz kampera i došao na mjesto gdje su dečki tulumarenje. Oni su nas pozvali da im se pridruže, naravno, jer smo gledali slutty i spremni za stranke. Postojale su četiri od njih. Pili smo nekoliko piva i koketirao s njima oko sat ili dva i onda smo otišli u kamper u dim neki korov. Nakon nekoliko hitova, Becky i ja smo bili buzzin \ 'prilično dobro i odlučio da igra za njih. Mi smo bili brušenje svih krajeva jedni druge i osjećaj međusobno gore. Dečki su nas bodrili na i počeli smo ljubiti jedni druge i samljeti više zavodljivo.


JA je otišao preko dečki sjede na kauč-krevet i počeo raditi strip zafrkavati za njih. Becky je radio istu stvar za drugi dečki sjede na klupi podstavljene.pricaonica upoznavanje Dao sam im sve malo ples u krilu i Becky pognut i pokazao im lijep pogled na nju maca od iza kako je podigao joj dupe gore-dolje uz glazbu. Facebook Srbija upoznavanje


Po ovom trenutku dečki su bili goli i previše smo se pretvara sisa svoje hard cocks i njima dosadan. Dao sam jedan tip blowjob, dok drugi zabili moje mokro maca od iza. Becky je bio zauzet uzimajući gore magarca, dok drugi tip joj fingered sa svoja dva prsta. Mi smo prebacili oko i ja titty jebeno jedan dude, dok drugi isisan moj klitoris. Becky završila svoj ​​pivo i došao do mene i mi opet plesali trljajući svaki drugi bradavice zajedno, a zatim je dobio iza mene i povukla moju dupe do joj maca i skliznula joj ruke oko mene i klizila prstima do mojih maca. Ona Pomilovala moj hard klitoris, dok joj s druge strane je bio groping moje tits i štipanje moje bradavice. Zamolili smo dečke i da nam reći što su htjeli vidjeti. Oni su htjeli da me vide lizati Becky \ 's maca, tako sam učinio. Ja fingered joj zbijeno mokro maca. Bila je toliko ljubomoran na moj veliki tits, ali sam bila ljubomorna na njoj zbijeno maca. Mine nije bila \ 't da zbijeno. Htio sam ispitati cijelu noć i da joj vrištati. sastanci upoznavanje


Napravili smo sve što dečki tražili ... oni htjeli vidjeti Becky me jebati s njom praznih boca piva. Bilo je jako hladno i glatko, a ona ga samo skliznula u meni nekoliko puta, a zatim jednu od dečki lizali.


Cijelu noć je proveo piće, pušenje trave i jebeni. Ja jahali jedan tip koji je donesen na podu jer je njegov penis bio je težak. Ja bucked mahnito na njegov penis i imao momak na svakoj strani od mene svaki sisa na moje bradavice. Ja počeškala klitoris bijesno kao što sam gledao Becky radi s 69 drugi tip. Jedna od dečki sisanče moj sjenica zaglavi njegov prst gore moje dupe i počeo ga slajd i od mene što moja maca zategnuti na onesvijestila momak. I onda grču od dva dečki sisanče moj nips. Prije nego što je došao onaj koji nije bio \ 't ukazivanje moje dupe ustao ispred mene, a ja sisao njegovu lupanje pijetao. Po ovom trenutku Beck je došao s njom momak i ja izmjenjivali njegov penis sisanče i drugi tip \ 's penis dok je Becky je na tip puknuti moje dupe \' ​​s penis.


Onesvijestila dečko došao u isto vrijeme drugi dude pucao opterećenje u mojim ustima. Becky onesvijestila nakon što je usisan od magarca banger i on širiti njezine noge i rammed sranja iz nje se onesvijestila magarca dok on napokon došao.To me s lijeve strane još jedan momak to svršiti. Dobio sam na sve četiri i neka funta moj kaplje rupu. On je htio mene da biste dobili na vrhu i njemu svršiti tako da je mogao uživati ​​u više od moje odskakanje titties i teško ružičaste bradavice u njegovo lice. Ja sam kao što je on pitao i on je jetted vruće opterećenje u meni da me jeza sa zadovoljstvom. hot upoznavanje


Becky i ja probudio u ranim jutarnjim satima i ušuljao se. Otišli smo natrag u svojoj kući u zemlji i je dugo vrući tuš i očistiti sve cum off jedni druge i onda legao vanjska strana gol u svom dvorištu na velikom dekom. Sunce se dobro osjećali u našem ogorčena gola tijela. Nakon što smo se odmarali, razgovarali smo o orgija i ja mogao \ 't odoljeti dira joj teško bradavice. Napravila sam spor krugova oko njih sa svojim kažiprstom i oni su bili toliko krut i učio ga je napravio moj maca peckanje sa zadovoljstvom.servis za upoznavanje  Prije nego što sam to znao smo bili sve više jedni druge. Ona je lagano grickaju na moj NSIV i mi uzeo zavrtač polako sondiranja međusobno \ 's pussies. To je bio strašan popodne ispunjen nježnim maca sondiranja i bradavicu stimulacija .... mogu \ 't čekati da vidite što se događa ovoga vikenda na bike show u parku ... 

Нема коментара:

Постави коментар