.

четвртак, 3. март 2011.

Internet oglasi

Lisa i ja bio i razgovor s naše internet posao za više od godinu dana. Sve je počelo s nama u susret online seksualnog chat stranice, a mi ga odmah hit off. Znao sam da nakon puno sati internet oglasi Srbija smo proveli govori i cybering da ako mi ikad susreli u stvarnom životu, ona bi budeš sav moj svijet. Neka je samo reći da je moj seksualni život bio iznimno vanilije i njen je blow-vas-out-of-the-voda nevjerojatno! Ona je učinio stvari koje sam mogao samo sanjati radi. Došla sam do točke gdje sam nije mogao uzeti bilo koji više i da je potrebno iskustvo te stvari za sebe. Napravila sam sve izgovore i aranžmana i ja rezervirali let i rekao joj da sam bio na mom putu prema njoj u susret. 

Ona nije mogla vjerovati da sam zapravo bio idući kroz s njom i da budem iskren, nisam mogao vjerovati bilo. Sam stigao na aerodrom oko 16:00 i nazvao sam joj mobitel. Rekla mi je gdje je bio parkiran u zračnoj luci garaži i što joj automobil izgledao.Nastavio sam na odgovarajućoj razini i tražili za svoje auto. Kao što sam prišao automobil koji sam mogao vidjeti Lisa sjedi unutra. Srce mi je lupalo u internet besplatni oglasi  grudima. Moj upute, po Lisa, bili na pristup automobilom, staviti svoju prtljagu u prtljažnik i dobiti u putnika strani. Ja sam kao što sam bio upućen i kao što sam otvorio vrata automobila, našao sam Lisa sa suknjom hiked gore, njen bič izvukao na stranu i joj ruku između nogu, bijesno ukazivanje joj maca. 

Ona pogleda u mene sve vruće i smeta i stenjali na mene da biste dobili u auto i zatvorio vrata. Ja skliznuli u putničko sjedalo, kao što sam učinio ona nagne i staviti joj usne pravo na moje. Naši jezici plesao kao što smo istražili svaki drugi usta. Ona je razbio naš zagrljaj i izdvajali joj prste od nje natopljenom maca i stavio ih u mojim ustima. Ona je okusio tako dobra, a ja očistiti svaku kapljicu njenog krema od prstima. Sam dosegla preko i staviti svoju ruku na njezinu vrućem, sočan maca, osjećaj joj svježe obrijane natečene usne i hard rock klitoris. Ljubio sam joj opet i vozio dva prsta duboko u nju pari pička. Ona dahnu kao mojim prstima pogoditi leđa joj. Nisam mogao vjerovati koliko je bila natopljena, a koliko sam je želio. Moj penis je praktično izbija iz moje hlače i to je bio curi pre-cum diljem unutar njih.Počela sam joj prst jebote s bijesan tempom i ona je luduje. Pogledao sam okolo kako bi provjerili da nitko nije oko, jer je ona postaje prilično vokal. Ja ušle joj teško i brzo, a na kraju vrisnula out cumming je bila i osjetio sam joj maca zategnuti. Ona je zgrabila moju ruku i brzo je izvukao iz nje maca samo u vrijeme za nju da mlaz vode u cijelom vozačkom sjedištu svog automobila. Bio sam u apsolutnoj strahopoštovanje kao što nikad nisam svjedočio ovo prije.Odmah sam stavio moju glavu među njezine noge i počeo lizati joj sokovi. To je bio raj u izradi! 

Lisa okupili joj pribranost kao što sam nastavila da joj očistiti s ručnikom sam uhvatio sa stražnjeg sjedala, koja je došla u izuzetno ruci u vrijeme kao što je ovaj. Njezina odjeća bila natrag u svoj izvorni položaj i sam predložio da idemo u hotel prije nego što bilo tko nas je vidio. Rekla mi je da nisam bio uzimajući off to lako! Lisa je nastavio otkačiti moj remen i hlače, da ih unzip i imaju moj penis out i na ruci na oko pet sekundi. Bio sam još uvijek teško od uzbuđenja prije i još uvijek izuzetno mokra. Ona je odmah potonuo usta svi put dolje preko moj penis, samo o izluđuje me. Ja nikada nije bio dubok throated prije tako da je to sasvim novi i erotske iskustvo za mene. Ona cupped moja sperma ispunjen loptice i dalje Bob gore i dolje na moj penis. To nije dugo prije nego što sam osjetio moje vruće hrabrost diže iz dubine moje loptice. Ona je mogla osjetiti moje loptice zategnuti kao što sam bio sve bliže oslobađanje. Zgrabio sam svoju glavu kako sam jebeno joj usta, a zatim s obje ruke ju je gurnuo svi put dolje na moj penis. Kao što je moj penis pogodak leđa joj grlo, nisam mogla držati ga i ja usranog pet ili šest guste struje sperma dolje joj grlo i ona nikada propustili pobijediti ili proliti kap. Ja potonuo u moje sjedalo potpuno potrošen i pokušava uhvatiti moj dah kao što je objavljen moj penis iz njene usne, a zatim je došao k meni i poljubio. Mogao bih okus slanog moj sperma u ustima, a sam je volio. Nije bilo čišćenja potrebno za seks oglasi  mene jer je imala lizali mi je potpuno čista. Dobio sam obučen i rekla: sad možemo otići u hotel. Imali smo bili zajedno za ukupno trideset minuta i oba od nas već sperma. Znao sam da će to biti veliki posjet. 

Stigli smo u hotelu i imala sam rezervirali sobu sa francuskim krevetom i velikim nalijevanje kadom kao i da ne moram ostaviti prostora za bilo što tijekom našeg posjeta. Mi smo naše torbe bacio na pod i krenuli na večeru. Imali smo teško vrijeme odlaska jedni druge kao sami smo jeli i zahvalno stola bio je u tamnom kutu i imala dugu stolnjak. U jednom sam trenutku pala mi salveta i kad cam back up, Lisa's mokro usisavanje japanke su na stolu ispred mene.Ona mi je rekla da ih otvoriti i lizati joj krema iz njih. Rekao sam joj, upravo ovdje, upravo sada i rekla da! Pogledao sam okolo za svakoga gledanje onda nastavio pronaći prepone u japanke i obilne količine vrhnja u njima. Sam ih podigao na moj nos da miriše joj uzbuđenje i to je bio veličanstven. Ja lizali kremu od njih dok su bili potpuno čisti. Bilo je ukusno! Sam im dao natrag na nju, a ona ih staviti na leđa. Ona je rekla da će imati više za mene kasnije lizati gore. Nisam mogao čekati jebacina oglasi.

Završili smo večeru i krenuli natrag u našu sobu. Odlučili smo se okupati i opustiti u kadi i gledati neke televizije. Počela sam trčanje kroz vodu i staviti u mjehurića, pazeći temperatura je bila savršena. Odlučili smo isključujte TV prijemnik i samo se usredotočite na svaki drugi umjesto. Gledao sam Lisa kao ona oduzeta ispred mene vuče svoju odjeću off agonizingly sporo i metodično. Kao što je skinula grudnjak, njezin veličanstveni D tits došao leti van.Izgledao apsolutno ukusna! Ona je imala veliki areolas s velikim ružičastim bradavicama na kraju da su stajali iz hard rock. Ona je stisnuo joj tits i stegnut joj bradavice slanje shockwaves gore i dolje joj tijelo. Njezina tits su jedan od najosjetljivijih dijelova svoga tijela.Došla je bliže meni kao što sam sjedio na rubu kreveta i stavite ih pravo u moje lice. Što je čovjek učiniti? I, naravno, nastavio lizati i sisati svi nad njima, sisa koliko joj milo mi u ustima kao što sam mogao, gristi joj bradavice i vuče ih s moji zubi, zbog čega joj disanje postati teški i naporan. Ona izdvajali daleko i uzeo nekoliko koraka unatrag. Ona se okrenuo i počeo oguliti joj tange joj kaplje maca. Gledao sam kako je taj materijal držeći joj natopljene usne ostavljajući žice maca sok prilogu japanke i joj maca. Nakon što ih je ukloniti ona ih je preko mene i njih održan ispred mene. Znao sam da sam lizati ih očistiti, za što sam učinio i opet, bilo je ukusno! 

Ja skinuo svoju odjeću odmah skinuti i krenuli smo na kadu. Vruće, sapunast vode osjećao tako dobro na našu kožu. Mi svaki je sjedio na jednom kraju kade okrenuti jedni drugima i sam počeo masaža nogu. Ja stisnuo joj telad i noge, trljajući ih je teško raditi joj napetost. Ja sam svaku nogu i onda počeo kretati do njezina bedra. Nastavio sam izvan utrljati, a zatim se preselio u, inching moj način bliže i bliže joj obrija maca. U jednom trenutku moje ruke okrznuo njen klitoris, a ona je skočio s uzbuđenjem. Nepotrebno je reći, moj penis je bio u punu pozornost ponovno. Sam se preselio bliže njoj i širiti njezine noge koliko sam ih mogao dobiti. Ja gumiran joj prorez od klitoris na magarca, a vi definitivno mogao osjetiti razliku između nje vlage i vode. Ona je izuzetno uzbuđena! Podigoh joj se okrenula oko sebe i napravio joj visi preko ruba kade. JA je došao gore iza nje i počeo izvoditi svoje prste gore i dolje joj dupe ispucati i između njezina maca usne. Uzeo sam dva prsta i skliznula ih duboko u njoj pizda sluh upoznat stenjati pobjeći iz usta kao što sam to učinio. Počela sam da se presele moje prste i izvan nje maca, pazeći da pregaziti joj G točke s svaki udar. JA je uzeo moj S druge strane i širiti njezine magarca, a zatim umočen mi jezik duboko u nju. Ona pustiti vrisak kao moj jezik počeo da joj sonde. Moj jezik je bio jebeni magarca i moj prst bili jebeni joj maca i sad je počela trljati klitoris sa žarom. Ona je početkom izgubiti kontrolu brže i teže sam dobio. Sam zamijenio moj jezik moj prst i počeo sisa na nju maca, moleći da joj mlaz vode sve iznad mene. Njezina vagina je natečen i mokar mokro od svih pozornost to je bio uzimajući. Sam mogao osjetiti njezin maca početi trzati i novi ga je vrijeme. Ona napeti i objavio bujica tekućine u usta i na moje lice. To je okusio slatko i bilo je dosta toga. Ona je zadržao cumming i ja proguta koliko ja eventualno mogao. Kao što je ona završila sam vodio njezin povratak u kadi da se opustite za nekoliko minuta i vratiti joj snagu i daha. 

Popili smo kadu i pomogao sam joj se i njezin osušeni off. Mi smo napravili naš put do kreveta a ona me uhvati za ruku i mene gurnula dolje na njega. Ona je indeksirano na vrhu mene i odmah izvukao moj penis joj maca otvaranje i potonula do balčaka. Bilo je tako vruće i tako mokra i tako čvrsto sam jedva mogao stajati. Ona me jahali teško i gledao sam kako joj sise su odskakanje sve više mjesta. Gledao sam kako moj penis izašao joj maca svaki put sa sve više i više njezinih sokova na njemu. Sam mogao osjetiti ih kaplje niz moje loptice i na moje dupe. Bio sam na nebu i tako je ona. Ona izdvajali off od mene i opet se okrenuo za obrnuti cowgirl, ali s twist. Pomislio sam da moj penis je bio na čelu za nju maca opet, ali sam bio u krivu. Ona gumiran joj ruke sve nad njom maca dobivanje lijepo pregršt maca vrhnje, a zatim gumiran to sve nad njom magarca. Ona stavi glavu u moj penis desno protiv nje šupak i potisnuo sve tako nježno dok na čelu moj penis popped položila prsten u magarca. Ona osjećala tako dobro i tako zbijeno, ništa kao što sam ikad osjetio prije. Ona je skliznula svi put dolje na mene dok sam bio potpuno pokopan u magarca. Pogled iz mog kraja je bio božanski a ja sam blizu bio loosing moj teret. Počela crpne moj penis i od magarca brže i brže. Moje loptice počeo stezati, a ja joj rekla sam bio uzimajući spremni da sperma. Nekoliko thrusts i ja nju zgrabio i povukao joj dolje tvrdo, ukopavat moj penis duboko u nju. Počela sam da pumpa ono što se osjećali kao galon vruća sperma u magarca dok sam bio potpuno prazan. Ja srušio na krevet sa mnom još uvijek unutar nje. Ona slid off my penis polako kao ona izlazi iz magarca, zbog čega moja sperma za odvod iz njezine utrobe, sve iznad moje pijetao i loptice. Ona je okrenuo oko sebe i počeo lizati gore nered što ga je dala. Ona voli me očistiti i podijelite ga sa mnom na kraju. Mi indeksirao pod pokriva i pao brzo zaspao.Velika početi naš prvi posjet seks oglasi Beograd.

Нема коментара:

Постави коментар