.

петак, 24. јун 2011.

Seks ispovesti


Postao sam čvrsto vjeruje da bi svijet bio bolje mjesto ako više ljudi ima intimni odnos sa svojom majkom-in-zakon. Evo zašto ...

Kao i većina ljudi, kada sam se udala sam dao  seks devojke online svoje majke-in-zakon ne puno više od prolazne pogled - potrebno stjecanja na način da se uspostavi život sa ženom sam najviše htjela biti sa. Voljela sam svoju ženu, a ja je volim i dalje, ali mislim da stvari ne bi bilo tako jednostavno, bez utjecaja svoje majke-in-zakon.

Reći da, na moj dan vjenčanja, dao sam moje MIL ne više od pogled nije posve točno.Bila je samo 50 u to vrijeme i, obučena u svojoj pametne sivo odijelo s punim nabrane suknje do koljena duljine, ja bih ležati ako je rekla da ne uhvatiti moju pozornost.

U svom visokim potpeticama, njezina telad su prikazane u njihovom najboljem, sve do rub njezine suknje. Nikada nisam bio u mogućnosti da zanemari žena u punom nabrane suknje. Neki ljudi misle bijele kao "djevičanski" - mislim nabrane suknje.

Smanjiti svoje odijelo pokazivala svoje uzak struk, a zatim pojačava liniju grudi. Kao trešnja na tortu ledeni, pametna mala je nosila šešir skup ostatak ansambla off savršeno. Ona je stvarno bio lijep kao slika - barem, bilo slika da bih njega trošiti vrijeme gledajući.

Da, od sjetiti detalja, ja ću priznati da sam malo drvenastog svaki put sam gledao u nju.Čak sam ću priznati da nekoliko trenutaka razmišljanja koji je proveo večer između nogu, punjenje svoju ljubav tunel s mojim sjemenom, samo bi moglo biti vrijedno razmišljanja.Ali, naravno, to je bio moj dan vjenčanja, tako da sam imao druge misli u glavi, kao dobro.

Petnaest godina na i imala sam dobar život sa svojom ženom. Mi smo dvije lijepe  seks devojke online djece.Sve je divno - desno? To je smiješno stvar o životu - kad imaš sve što ste ikada željeli, odjednom ima više. Dakle, kao što su mnogi ljudi, ja zalutao malo. Kažem "malo", jer većina je koketiranje i visine je "petting". Što zadržao je rukovanje je odnos sam razvio sa svojim MIL.

Neću ići u detalje kako se to dogodilo. Važno je da to nije dogodilo. Kada je moj MIL je u njoj sredinom 60-ih, postali smo majka i ja ljubavnici. Svatko od nas ima vlastite različite potrebe da smo bili u potrazi za ispuniti - i otkrili smo da ispunjenje u međusobnim ruke. Konkretno, pronašli smo ispunjenje kad je moj penis je kao duboko u njoj pička što je bilo moguće da se i, kao što je potrese u njezin orgazam, ja bi sperma i sperma unutar nje.

Dakle, gdje je sve ovo ide? Moj point je da je moj odnos sa mojim MIL stabiliziran moje "lutaju požude". Ona je postala standard po kojem sam sudio drugih žena izvan moje bračno okolnostima. A jednostavnih istina je da je postavljen vrlo visok standard. Ne sumnjam da je puno toga bilo tabu seksa s moje majke-in-zakon. Pa, zašto ne? Devet desetina najbolji seks u umu bilo kako.

Niti jedna druga žena došla ozbiljno blizu čini mi se da se zaustavi za wank svaki put sam mislio o njoj. Niti jedna druga žena postaviti svoje puls utrke u sasvim isti način, samo zato što sam bio u istoj sobi kao i njoj. Niti jedna druga žena gotovo mogao napraviti mi sperma samo uz poljubac na usne.
Našao sam sve moje agresivni instinkti mogu biti kaljen po mom over-jahanje želju za nju kao što smo prihvatili - čak iu većini nevine okolnostima. Našla sam smiren i razuman s drugim ljudima nakon što su ona i sa majkom sam vodio ljubav. Našla sam da "to prekrasan svijet" kad god smo proveli vrijeme dodirivanja intimno.

Dakle, ovdje je moja poruka vladama širom svijeta - doći preko koje Ujedinjeni narodi i donijeti zakon koji zahtijeva ODMAH svi muškarci i njihove majke-in-zakon jebati kao zečevi! To je virtualni jamstvo za mir u svijetu!

Jedna stvar. Druga misao koja me nagged na mom dan vjenčanja je ono što moja majka-in-zakon je nosila pod svojim odijelo. Tek je bila u svojoj sredinom 80-ih, kad sam glavu među bedrima, imbibing nektar koji je rezultirao iz lizanje joj oteknute klitoris, da ona mi je rekla. Sve, osim njezine čarape (naravno), bila je bijela - grudnjak i puni slip (oba s mnogo čipke trim), pojas (od struka i preko bokova, s metalnim spajala na šest naramenice) i puna gaćice (s malom lukom u nastavku pupka i čipke cvjetnim motivom dolje sa svake strane).

Ponekad stvari se dogoditi da vam ponovno procijeniti  seks devojke online odluka ranije u vašem životu. Kao što je moja majka-in-zakon opisao što joj je nosio na moj dan vjenčanja, pitao sam se zašto mi je uzeti petnaest godina postati njezin bio sam  mamin ljubavnik. Isto tako, znao sam za siguran zašto, još dvadeset godina nakon toga, nastavio sam pronaći okus joj spola kao najljepši breskve ili najfinije berba vina.

Нема коментара:

Постави коментар