.

понедељак, 27. јун 2011.

Devojke u Beogradu

Sam se probudila uz zvuke šaptanje i potisnute smijući. Trebalo je
me dok je shvatiti gdje sam bio i, s tim što sam već otišao
kroz sam polovina očekuje se da će pronaći sebe vezan gola krevet. Ali ovaj
put sam bio u zabludi. Ležala sam sklupčana na Julijina prekrivač s jednim od
joj ručnici omotan oko mog struka. Julia Horney, ambulanta
recepcionar stajala gledajući u moje lice nestašnog osmijeh i
sjaj u njezinim očima.

"Bok Tommy", rekla je.

Nešto o njoj glas i ponašanje mi je dao vrlo nelagodan osjećaj.

"Dakle, ovo je djevojka-igračku ste mi govorili o!" došao
nepoznati ženski glas iz preko ramena.

"On sigurno je Nicole," nasmiješio Julia ", a on je najljepša penis vas
ikada vidio! "

Okrenuo sam se vidjeti s drugom ženom Julie o dobi stoji malo
iza nje. Ona je tamno smeđe kose koji je rastao u sredini,
curling malo unutra malo iznad ramena. Kosa joj je formirao
savršen okvir za pixie-kao što su lice, s velikim, smeđe oči i male
nos, na kojoj su smješten petite par okruglih naočala. Nju
lice je samo škropljenje pjege i njezin velikodušni usta i usne
su se rastali u željan izgleda osmijeh - a previše nestrpljiv sam mislio.

Prilično Powder Blue čipke grudnjak je bio samo vidljiv kroz nju
dugim rukavima bluzu. Njezina nabrane suknje plave, koji je završio tik iznad
par vitak koljena, skrenuo pažnju na nju trim struk i
zavodljiv naduti u bokovima. Njezina duge noge su uvukla u crne najlon
, a završila u par plave cipele na visoku petu.

"On je izgleda malo mlad iako", rekla je žena, namrštena. "Jeste li sigurni
on može - dobro, znaš? "

"Ne brinite o tome", nasmijao Julia. "Ja sam vozio ga tri puta
već ".

Zao izgleda osmijeh igrao preko Julia usnama. Ona je došla do
ruku na stranu moje lice i počeo igri milovati moje obraze.

"Želim vas upoznati gospođa Nicole Ridemann, moja susjeda, Tommy
dragi ", rekla cooed," Ona je učitelj u našim lokalnim djevojke 'škole i
ne dobiti mnogo priliku ER - susret mladih muškaraca poput pravo
vas. Ja se nadam da ste imali puno spavati popodne Tommy dragi
jer ja stvarno ne mislim da ćete dobiti mnogo šanse
večeras. "

Dvije žene eksplodirala u uklapa u lascivne smijeha.

"Omogućava imaju pogled na njegov penis zatim Julia", namršti Nicole nestrpljivo.

Nisam kao način na koji ovaj razgovor ide na sve. Jedini
što sam pokriva svoje skromnosti u tom trenutku bio je ručnik - i
da brzo je tučeno daleko. Moje  devojke za poslovnu pratnju beograd ruke instinktivno udarac do
pokriti prepone i ja sklupčan u uskoj zaštitni loptu.

"Hajde Tommy", rekao je Julia zavodljivo "Nicole i ja želim igrati
sa svojim penis da bi ga lijepo i teško, a onda smo idući u uzeti
Stolovi pretvara vaš mozak van - i ne možemo to učiniti s vama u ovom
poziciju možemo? "

Nicole pokrivena usta za suzbijanje nagli napad smijeh.

Pod normalnim okolnostima devojke za upoznavanje beograd  bih bio više nego sretni da
smjestiti želje ove dvije seksi žene, ali ne i protežu se od
mašta bi se moglo nazvati tim okolnostima normalno. U tom precizno
Trenutno sam definitivno nije fancy drugu dozu isti tretman sam
primio je jučer u rukama medicinskih sestara Susan i Angela. Tamo
je nešto vrlo ponižavajuće o tome vezan dolje i prisiljeni su
spol, da samovoljno se koristiti iznova i iznova kao i neke ljudske dildo.

Unatoč iznimno ranjiv položaj u tom trenutku sam znao da sam
bi trebala napraviti potez postoji i onda ako bih imati bilo kakve šanse
bijega. Shvatio sam da ako sam ostala sklupčana na krevetu mnogo
više moje golo tijelo će biti lak plijen za ove lascivne žena. Dakle,
bez davanja ikakvog upozorenja sam napravio nagli roniti za kat. Nicole
je samo o da zgrabite moje noge, ali našla Spojka na prazan
zraka i Julia donesena potpuno je iznenađenje. Pomislio sam da su
Možda su zaboravili zaključati slobodne devojke beograd vrata nakon što su ušli u sobu i
Sam dosegao u dva korake. Osjetio sam moja dva nimfomanka otmičarima bili
još uvijek dobro iza sebe i osjetio sam slobodu je samo trenucima udaljena kao što sam
vukli na ručku.

Moj razočaranje bio je gotovo opipljiv, kada se vrata odbio popustiti -
bez obzira koliko teško sam izvukao. Bio sam izgorjela, sva moja snaga čini se
ostavljaj me kao što sam okrenuo lice moje ženske otmičarima. Imali su čak ne
Pokušala me loviti. Julia je stajao s jedne strane leži na njoj simetričan
kuka i drugih clutching ključ, veliki pobjednički osmijeh na licu.
Njezina prijateljica Nicole pogledao moje golo tijelo uz proširenje očima, lizanje
usne kao da u pripremi obroka raskošan doći.

U vremenskom najbolje devojke u beogradu  razdoblju od onoga što se činilo da se treptaj oka dva
žena mi je u još jednom shvatiti. Znao sam da ne bi bilo pobjeći
ovaj put kao što su zatvoreni i osjećao sam se dugo noktima kopaju bolno
u moje gole ruke. Moje ruke su izdvajali nasilno iza mojih leđa,
drsko izlažu svoje genitalije u svoje lascivne zuri.

"Izgleda dobro, zar ne?" Oljuštene Julia "Koliko dugo je to bilo od
ste probali tinejdžerski kurac Nicole? "

"Hmmmm - dugo - predugo." šapne Nicole tiho.

Iznenada sam osjetio svjetlo, toplo sletjeti između mojih nogu. Ja
instinktivno pokušao skakati natrag, ali sam čvrsto držao je Julia. 
ženski rukom uhvatio moj penis. Omatanje prstima oko nje, Nicole
počeo je trljanje gore i dolje. Moj štap tvrdoglav brzo s njom
dodir. Visoka, vitka žena dosegla dolje i cradled moje loptice s
joj s druge strane, njima hefting eksperimentalno. Ona je trzanje ju
thumbnail protiv moj penis, a zatim kleknuo pred mene. Ona duhati na
Savjet moje goli penis, njezina topla vlažna dah pojačavanje senzacija
moje ranjivosti.

"Pitam se kako je velika možemo učiniti ovaj devojke za hot  mladi maca pleasurer rasti", kazala
mrmljao slatko, a ja stenjali kao, bez oklijevanja, ona umotana
joj rubin usne oko glave moje penis.

Ja dahnu i writhed i wriggled kao i ona bobbed polako prema gore i dolje,
stupičarenje moj penis između toplog vlažnost usta i njezine
flicking jezik. Borio sam se u Julijina tvrtki shvatiti kao Nicole počeo
kretati glavom brže. Tidemark u crveni ruž pokazao kao tihi
prsten oko baze moje blistavim montaža kao što skliznula i out
njezina pursed usana.

"Aargghh!" "Urrrggg!" "Ummffff!" Ja moaned kroz zube dok gritted
usta i dalje sisati na moj čelik-hard penis. Uskoro sam osjetio
izdajnički stezanje u moje loptice, znala sam da će biti spurting moj opterećenja na
bilo kojem trenutku - ali tako je Nicole. Ona podiže glavu i nasmiješi
vraški, lizanje usana kao ona gleda učinak njezine akcije bile su
ima na mom podzemnom regije.

Odjednom, kao da neki planiran signala žene brzo povući
mi preko bračni krevet. Usred squeals od trijumfalni smijeh osjećao sam se
moje noge se pruži široko razmaknute i pričvrstiti na bedposts s
dvije čičak trake. Ja nespretno borio, ali sam bio nemoćan da
spriječiti moje ruke da pruži iznad moje glave i dobro učvršćeni na
druge bedposts.

Ms.Horney i Ms.Ridemann stajao natrag da se dive njihovim ručni rad s
nekoliko odobravanje poglede na moje bespomoćno, golo tijelo. Oni nisu bili u
žurbi, znali su da je više zabavno je samo trenucima udaljena.

"Sada ga voziti," Julia nasmiješi vragolasto.

Ja stenjali s očajem dok sam gledao seksi učitelja otkopčati
bluzu i skliznuti iz njezine plave plisirane suknje. Nicole oduševio u
pogled na moje lice kada sam vidio svoje duge, vitak noge su uvukla u
obična crnim čarapama. Plava čipka podvezica pojas napravio izvrstan okvir
za joj zbijeno, čipke gaćice kroz koje sam mogao vidjeti nesvijest
pregled joj humak i početak vlažnih krpa dolje između
svoje noge. Gledao sam apprehensively kao ona unsnapped ispred nje
Powder Blue čipke grudnjak i izdvajali off, oslobađajući par otresit,
pjegav globusa s crvenkasto-smeđe bradavice.

"Sviđa li ti se gleda na ženske sise Tommy?" nasmijala, jiggling joj
grudi i trljajući joj palac na strše bradavice.

Grabljiv vrhu okvira kreveta, ona ljupko zamahnuo joj simetričan
noge preko moje golo tijelo i sjeo čvrsto na mojim prsima.

Nicole namršti dolje na mene od između nje strše grudi. "Sada
Tommy dragi, mislim da ću uživati ​​u vožnji puno. "

Ona je polako klizila naprijed na moja prsa dok joj prepone je pravedno u mojim
usta i glavu bio zarobljen čvrsto između nje čarape odjeven bedra.
Ona je potisak joj humak protiv moje lice. Njezina seksualnog uzbuđenja su natopljene
joj gaćice. Njezin gaćice gurnula protiv moj nos. Oni guraju u moju
otvorenih usta. Njezina vlažnost je polako premazani na usta, nosa i
brada.

Sam bio ugušen. Bio sam bez daha. Borio sam se sa svim
moje bi. Ja squirmed pokušava mrdati besplatno. Bila je jebeno lice.
Ona se osjećala kao ona polako me ubija. Mislio sam da bih uskoro
crni iz nedostatka zraka.

Ja dahnu za dah kao što je naglo sama podiže iz mog zatočeništvu
lice. Povezivanje joj palčeve u pojas njezine gaćice slab, ona
polako ih skliznuo dolje i nad njom simetričan bedra.

"Mi ne trebaju te uzimajući u našem putu, mi Tommy?" Ona giggled
girlishly.She sama spušten, prisiljavao uredno obrubljen maca
u moje lice. Preselila bokovima naprijed-nazad, a zatim oko i
oko, razmazivanje joj sokovi na moje lice. Natečen usne joj šlic
sada preselio na moj zatvorenim usnama.

"Ili dobiti taj jezik radni, ili ću vas daviti", rekla prijeti
slatko.

Ja inched moj jezik u njezinu šlic dok je gyrated bokovima iznad mene. Moj
jezik trzanje i lizali njoj, daje mi dovoljno okus joj
ljubav sokovi. Počela cooing i dahtanje kao moj jezik ušle njezine
ženstvenost. Njezina sokova teče od nje su uzbuđenja za punjenje usta
sa svojim toplim zadovoljstvo.

Osjećao sam se ženski prsti dosadan moj penis i milovanje moje loptice. Krevet
odskočiti, a ja sam odjednom svjesna još par ženski bedara
omotane moje donjeg dijela tijela. Nisam biti detektiv da ga znati
mora biti Julia. Osjećao sam glavu hot dev
ojke beograd mi podigli penisa polagano tone u 
duboke, tople, vlažne razrez. Spasms ekstaze zadrhtala kroz mene.

Julia zastao nekoliko trenutaka, savoring ugodno osjećaju moj
penis punjenje joj vruće vaginu. Polako, počela je potisak. Pauziranje,
gyrating lagano, a zatim polako sama spuštanje niz, profinjeno moje
muškosti. Ona se preselila prema gore,vrele devojke  pauziranje, gyrating, polako ublažavanje natrag dolje.

Ona je i dalje spor, torturously razdražujući tempom. Te žene
znao da su mi vožnje u ekstatičnom muke. Meni dosadan s
njihov tempo namjerno, Julia i dalje potisak gore-dolje dok
Nicole humped moje lice. Moj obveznice demantirao mi ikakve nade za bijeg.

Njihova zabadanje počeo da postane brže i dublje. Gasps daha
prekinuli zadihan. Julia je vaginalnih mišića stisne moj penis.
Nicole prstima stiskala u moju kosu kao i ona humped protiv moje lice i
jahali usta i nos. Ona je vrisnula glasno kao njezin orgazam reket joj
tijela. Njezina trepetom tijelo pritisne protiv mene kao što je ukočilo joj
tijelo protiv grčeva požude.

Kao što je Nicole orgazam je ebbing, mina izbio. Pucao od mojih
sjeme spurting unutar Julia je vruće pička prouzročio joj da izdisaj i cika
kao i njezin orgazam reket joj titraj tijelo. Seksi recepcionar
drhtao i protresao dok joj pička mišiće isisan sjeme iz moje
loptice.

Obje žene su vikali kako su došli, a ja sam bio stvaranje buke previše,
ali Nicole ugušenje pička prigušen moje jecaje.

"O moj Bože!" dahnu Nicole bez daha ", koji je  vrele devojke  najukusnije
orgazam sam imao u doba ".

"Rekla sam ti da je dobro jebati Nicole" namršti Julia pobjedonosno.

"Kako o zamjene mjesta", rekao je Nicole nestrpljivo kao što je i sama ljuljati
s moje golo tijelo zlostavljao "želim imati ići jahanje njegov penis sada."

"Nema problema draga" namršti Julia.

Odjednom sam se mogao vidjeti opet. Julia moraju biti u toliko
žuri da se moj penis u njoj da je ona imala samo smeta za uklanjanje
suknju i gaćice. Ona hopped na podu i pranced nimbly
preko toaletni stol. Odjeveni samo u bluzu, cipele i
čarape, okrugao recepcionar izgledala zanosna - čak i na moj
iznuren percepcije.

Nicole pogledao moje muškosti šepati s zaprepaštenje. "Mislio sam da vam
je rekao da bi mogao zadržati za vrijeme! "ona moaned.

"Nemojte paničariti Nicole", rekao je Julia "On nije završio još vjerujte mi."

"Ne-oo - molim!" Plakala sam u panici što sam znao dolazi sljedeći.
Ali ja sam bio nemoćan da spriječi drugu dozu Alprostadil se
nasilno ubrizgava u bazu moj penis ..

"Uugggh!" Ja stenjali kao Julia ukloniti iglu.

"To će potrajati malo dulje prije nego što smo vidjeli bilo kakav utjecaj", rekao je Julia ", ali
možemo se zabavljati s njim dok smo pričekajte. "

Brzo lijevanje stranu bluzu, Julia uklonjen vrele devojke   joj grudnjak i s njom
grudi jiggling besplatno, ona stavi jedno koljeno na krevet i zakretnim oko
to dok je bila kleči iznad ramena prema mojim nogama. Sjedila
natrag na moje lice, hvatanje moj nos između obraza njezina dna.
Ona squirmed natrag i naprijed dok joj ružičasta vagina odmarao na mojim ustima.

"U redu, Tommy," rekla je naredio: "Daj mi svoj jezik."

Ja uvjetno lizali joj ružičaste razrez, osjećaj grebenima i dolinama.
Julia je pička kušati slane i vrlo seksi, slično ali drugačije
Nicole. Shvatio sam da dodatni tangy okus mora svoje sjeme
miješanje s njom maca sokova. Ja pritisne jače sa svojim jezikom.

"To je pravo, Tommy. Ooo! Učinite svoj jezik sve šiljiti. Ahh! Lick gore
u mojoj vagini. "

Julia je očito uživa. Sjela teže na moje lice
i usmjeren na prisiljavajući moj jezik dublje u nju. Svako malo
Često sama podiže dovoljno za mene uhvatiti moj dah,
onda je sjedila nazad dolje, mi omotački s joj pička

"Daj njegov penis iscijediti, Nicole. Neka je vidjeti ako smo dobili bilo koju radnju
još. "

Osjećao sam se Nicole ruke hefting moj penis, a zatim prstima pakiranje
oko nje. Cijeđenje nježno, polako preselila ruku gore i dolje. Ja
nije mogao pomoći zapomaganje, iako moja usta bila pričvršćena Julijina
vagine.

"Jeez Julia, njegov penis raste brzo. Mislim da je čak i veća od
to je bio prije "

Julia pomaknuo bokovima za ugodniji položaj, i spušta
sama na moje lice ponovno. Ona me lizati joj maca usne, postupno
usmjeravajući se na njen klitoris, imajući dolje teže jer je ona postala
uzbuđena. Nicole poigravao mojim brzo-kruti penis, to milovati,
to valjanje okolo u svojim rukama i cijeđenje. Dao sam još
prigušen jecaj.

Sam radio moj jezik na i oko Julijina vagina. Kao što sam lizali i isisan
opet, ona moaned u ekstazi, iako sam jedva mogao disati. Ja
htjela da biste dobili preko sa jednako brzo kao što sam to mogla bi krenuti moje
lice. Njezin klitoris otvrdnu i igrao sam se sa malo mjenjača s
moj jezik. Ona je stisnuo moje lice sa svojim vrućim bedrima i ja writhed i
moaned u boli kao i ona stisne.

Julia odskočiti gore i dolje na mene kao ona približila svoj drugi vrhunac
navečer. "Ooooh! Pripremite Tommy! Ću masti lice
bilo drugi sada! ", rekla dahnu.

Osjećao sam se Julia grč na mom zatočenih značajke i odjednom mi usta i
nos bili ispunjeni s njom opor sokova. Ja zakašljao i dahnu, gotovo
gušenje kao što je tlo joj maca dolje tvrdo.

"Ooo, da, Da, YESSS!" plakala je kao i njezin orgazam oprana nad njom u
više valovi ekstaze.

Nakon jedne minute, Julia valjane na jednu stranu i stavi bez daha pored
mene. Ona pogleda na Nicole koja je još uvijek bio igranje odsutno s mojim
penis. "Hej, Nicole, mislio sam da ste bili će voziti njegov penis - on
da izgleda kao da je spreman sada. "

Još sam dahtanje i teško disanje, ali sigurno dovoljno moj penis je bio pokazivanje
ukočeno u strop kao Nicole trčao prstima osjetilno i
dolje njezina dužina.

"Ne možete osjetiti malo krivim zbog seksa s nekim tako
mladih ", upitao Nicole odsutno." Hoću reći, Bože moj, ovaj dječak ne izgleda
mnogo stariji od Amy, svoju kćer. "

"Idi naprijed i moždani udar njegov penis", namršti Julia. "Ne da bi vaš
kralježnice peckanje i maca vlažna samo to dira? Samo ga zamisliti
klizna između nogu. "

"Čini se tako zli da zajebavati dječak manje od polovice mojih godina," giggled
Nicole bez daha. Ona je pokušala zvuk vrlo 'ustvari', ali je
je očito iz ton njezina glasa i zatezanje ruku
oko moje penis da je slabljenje.

Ona straddled moje bokove i uzeo moj osoblje daintily između palca i
kažiprst i gumiran njegov ljubičasta glava naprijed i natrag na nju
klitoris.

Njezin glas je postao ljubavi i ozbiljan. "Znate Tommy, ja sam uvijek
želio je znati što bi to bilo kao da vijak seksi dječak poput
vas. "

Ona stavi joj ruke na mojim grudima i bokovima preselio u pitomoj ljuljanje
pokretu. Ona je polako potonula dolje, zahvatio moje osjetljive penis u njezinu
mekan, gladak toplinu.

"Mislim da ako bih imao sina, čak upola lijep kao i ti draga Tommy,
Amy i ja bi ga svuče i vezan na moj krevet prije vremena vjekovječnih, "
nastavila je bez daha.

Ja stenjali i writhed iz ovog čulan ženu kao i ona polako potisak
bokovima naprijed i natrag. Ona pritisnuta bokovima unatrag i preselio ju
zdjelice tako da bazu moj penis pritisnut protiv nje klitoris.

"Ooooh! Samo držite i dalje, mali dječak. Aaa! Kukovi malo veći.
To je bolje. "

Ona stavi joj ruke na mojim prsima za ravnotežu, i preselio brže od
mene. Njezine visoke istaknuo grudi jiggled i bobbed cm od mog lica kao
ona skliznula moj zarobljenik penis brže i iz njezina pička.

"Da Ooooh! Volite li se redovito pijan, Tommy? Je li to
vrsta stvar koju dečki misle o tome kada se odbaciti? "

Njezino lice je postao ispran i usta visjela otvorena dok je povećana
tempo dok je panično je bobbing gore i dolje na moj gol, zlostavljana
tijela. Bedsprings creaked zlokobno pod pritisak i njezin
preslatko tits zamahnuo od strane na stranu.

"Ooooooh Aaaaaah sam pravi blizu nowwww, Tommy," rekla Zakukasmo. "Ja ću
na cummmmmmmmmm! "

"Uhhn, Uuuuhnnn, UUUHHNNNNN!" Ja grunted kao moje loptice odjednom heaved
i moja hrabrost spurted u Nicole nebeskog maca. Moje golo tijelo
squirmed i writhed između nogu kao puls nakon puls od mojih vruće
cum potopljena joj utroba. Nicole whimpered kao što sam spurted u nju, našu
sokovi curi iz oko moje vratila kapati dolje između moje loptice.

"Ooooooh, sooo dobar .... oh, oh, oh, oohh, Oh, OOOOOOOH!" Nicole je plakala
se kao njezina maca oko quaked moj penis, slanje podrhtava ekstaze
koja je kolala kroz njeno tijelo. Bokovima bucked gore i dolje i joj pička
zavladala i opušteno oko moje penis jer musti posljednje kapi sperma
iz mog bolan lopte.

"OOOOOOOOOH, OOOOOH, oooooooh, oooooooh, mmmmm, mmm!" Ona dahnu.

Njezina čulan golo tijelo zadrhtao i grču iznova i iznova
dok na kraju, kao što je satni mehanizam igračku, njezin gyrations otrča dolje i ona
srušila bez daha na vrhu moje zlostavljane tijela.

"Oooooh, to je prekrasno!" ona uzdahne tiho.

Na kraju, fizički i emocionalno zadovoljan nimfomanka
polako izašao iz mene. Ona sjede na krevet i prilagoditi joj
podvezica pojas i čarape. Julia željno šapnuo nešto u
crveno-glave uha, na kojem trenutku su oba pogledao mene i giggled.

Ležala sam iscrpljena, širenje eagled na leđima, moj wrists i ankles još uvijek
vezan za Julijina bedposts. Moj sirove penis ostao uspravan s
droga-stimulacija. Moje tijelo je zlostavljao premazani s ljepljivom
Mješavina mojih sjeme i sperma-sokovi od moje dvije ženske silovatelji. Moj
ruke i noge su bolan umor. Sam ne pokušavaju da se bore
protiv Velcro trake koji me rastegnut na ram za krevet. Mogao bih
ni lift moje glave. Moja usta osjetio ljepljiv. Bio sam u izmaglici, osjećao sam se kao
Ako je moj um bio luta. Sam bio potpuno iscrpljen.

Julia je stajao kraj kreveta s nogama malo razmaknute i rukama
odmarao lagano na nju okrugao bokovima. Njezina izložena stidne nasip samo
cm od mog lica. Iza nje je stajala Nicole četkanja daleko nestašan
niti tamne kose s lica. Obje žene nasmijala zlo kao
su buljila dolje na moje bespomoćno golotinje. Nisam mogao pomoći, osjećaj
vrlo ranjiv.

Ležala sam promatrajući ih s osjećajima dubokog straha i očaja. Ja
nada gorljivo da ne idu na r * pe me opet. Htio sam
vapiti za milosrđe. Julia je sjedio na rubu kreveta i nježno pomiluje
moje lice. Sam otvorio usta da govori, ali ona smještena dugo, vitko
prst na moje usne.

"Shhh, miran Tommy dragi", rekla je umirujuće. "Njegova redu, možete budite
sada. U trenutku ćemo vam razvezati i možete imati lijepo vruće
tuš.

Počeo sam da se opustite, kada sam shvatila da će uskoro biti slobodno hodaju okolo
ponovno.

"C - mogu li ići kući sad - molim?" Ja mucao slabo.

"Naravno da dragi može" namršti seksi recepcionar. "Samo - to
neće biti vaš dom. "

Nagli hladnoća otrča dolje moje kralježnice. "Ne moj dom W -. W - što ti
znači? "

"Zašto, ja sam rekla Nicole da ona može vas odvesti kući s njom večeras,"
rekao je Julia, oči su joj ples sa šale. "Osim toga želi
vam predstaviti svoju kćer Amy! " 

Нема коментара:

Постави коментар