.

уторак, 5. јул 2011.

Ljubavni oglasi Novi Sad

Ja špijunirao moj ljubimac hoda do put ka mojim otvorena vrata, i nasmijao. Bilo je sunčano u ponedjeljak ujutro. Očekivao  seks sa macehom sam joj dolazak, a imajući oko za nju. Zadnji put sam ju vidjela bila je dva dana prije, u subotu, a ja sam bio anticipirajući ljubavni oglasi novi sad  intenzivne još sjednicu. Kao što je zgazi u moja vrata, ja zatvorena iza nje. Ona je kleknula i predstavila mi, koljena širiti osim u širinu ramena, ruke iza leđa držeći joj zapešća, svoju tvrtku grudi izbačen iz, pognute glave. 
Ja pomiluje joj sredinom duljine plave kose. "Nastavi", rekao sam, a ona ruža i krenuli na moje tamnice.
Nakon nekoliko minuta sam ušla u Dungeon pronaći moj ljubimac gol, u svom mjestu, i predstavlja. To je naša otvaranje ritual. Ona ljubavni novi sad zna da skine odjeću, kleknite i na mjestu sam upute. Njen vitki, fit tijelo je doista umjetnosti u difuznom suncu dolazi iz šiblja-zasjenjenom prozor.
"Ono što smo ovdje?" Pitao sam.
'Rob za upotrebu svome gospodaru:' odgovorila je.
'Što bih ja s rob? " Pitao sam.
'Sve što želite, Učitelju,' ona je odgovorila.
Kao što sam uvijek činiti u ovom trenutku u našoj otvaranje ritualu, uzeo sam 'sjednicu ovratnik "iz kuka i stavio oko vrata, to padlocking na mjestu. Sam milovao glavu i govorio tiho u uhu. 'Ovratnik izgleda lijepo oko vrata, moj ljubimac. "
Sam se preselio stajati ispred nje. "Poljubi mi čizme, rekla sam, vrele zene a ona odmah nagnuo prema naprijed i poljubi crna, čelika vrhom čizme sam nosio. "Uklonite ih, 'rekla sam. Ona ih unlaced te ih izdvajali iz moje noge.
Uzeo sam kožni povodac iz kuka, te ga pričvrstiti na ovratnik sam stavio. "Dođi," Ja uputama. "Crawl".
Uživam gledajući moj ljubimac je glatka, graciozan tijelo, kao seli na rukama i koljenima preko moje pločica katu. Joj Vodeći iz tamnice do remen,  
seks sa macehom sam išao u Igraonica na suprotnoj strani kuće. Ja bih to nazvao Igraonica jer ima seksa ljuljački i kraljica krevet. Krevet je postavljen s četiri točke ograničenja, a tu je i klupa uz jedan zid, s okovi visi na lancima odozgo. 
Sam vodio moj ljubimac za krevet i sjede, da joj ležao preko moje krilo. Ja bih odlučio započeti naše sesije s senzualan golom rukom jak.Njezina savršena dnu je bila izložena i ranjiva ispod mene. Nježno gnječenje joj obraze, primijetio sam kako je velika, tamna modrica bih napravio dvije sjednice prije gotovo su izblijedjele.
"Mmmmm! Moj ljubimac je dupe izgleda oglasi zene  jako slatko: "Ja promrmljao, kao što sam počeo ritmički pljuska joj dno, i moždanog udara joj već vrlo mokro klitoris. Počela je stenjati.
"Je li moj ljubimac uključen?" Ja se nasmiješio, polako ramping up težini swats. Svaki sada i onda sam zaustavio se mijesiti joj crvenilo obraza.
"Obožavanje Master penis dok sam vam pljuska, djevojčura," ja zapovjedio. Ona je sama odignuti krilu na koljena, otvaranje moje hlače i počeo proždirati moj penis. Njezina tvrtka magarca postao lijepo crvena, a ja sam nastavila je spanking, kao i ona oduševljeno lizali i isisan moj penis i skrotum. 'To je lijepo, ljubimac, "Ja moaned.
Moj penis je bjesnio teško, a moj ljubimac je dupe je postao repe crvena, pa sam pala iz ispod nje, uhvatio i kondom. Joj odlaska na ruku i koljena na rubu kreveta, ja zgazi iza nje. Njezina pička kaplje mokri izgledao vrlo poziva, a ja sam zaronio u nju sa jedne tvrtke potisak.
'O, da! " ona stenjali, kao što sam joj jebeno i nastavio tući po stražnjici joj sjajni crveni magarac. 'Da Učitelju! " ona moaned, "jebi vaš 
seks sa macehom ljubimac teško! ' Nije trebalo dugo prije nego što je počela vikati: 'Neka vaš rob sperma, majstor? Neka vaš rob sperma? " 
'Ne!' Ja zabranio. "Ti si ne svršiš!" JA je zadržao na sa jebeni i spanking, kao i ona stenjali glasno i squirmed.
Uskoro točke bez povratka bi stići za nju, bez obzira na njezine napore da ne sperma. Zaustavio sam i povukao, uklanjanje i odbacivanje kondoma. Moj penis glistened, prekriven pre-cum. "Operite Master", sam je uputio, i ona željno usisan i lizali sluz od moj penis.
Uzimajući držite remen još jednom, rekao sam, "dolaze", a ja sam vodio ju je natrag u tamnicu. Ovaj put je izgledala još dobrohotan i prekrasne žene za upoznavanje  kao i ona indeksirani.
'Stand i danas,' Ja zapovjedio, nakon što smo stigli do centra Dungeon. Ona je skočio i stade raširenim nogama, pognute glave, ruku clasping zapešća iza leđa. Ja čvrsto stegnut joj ukočeni, strše bradavice.
Vješanje sa stropa tako lanac stopalo dugo horizontalni PVC cijevi. Slično izgledom vješalicu, to je napravio da se uhvatite bar. 'Ruke na traci,' Ja usmjerena. Kao što je uzela mjesto, obje ruke iznad glave i uhvatite bar sam zgazi preko stola i pokupila role plastičnom folijom.
Uokolo, počeo sam joj konzervacija u plastične folije, od pazuha do dna svog torza, a zatim prema dolje svaku nogu zasebno do koljena.Plastičnom folijom stisne joj tits i tijela, a ona je izgledala kao komad mesa, zavrsio za prodaju u trgovini.
Sam odabrao četiri nožni prekidač, gotovo debljine kao olovka, izrezati iz stabla u svom dvorištu. Početak lagano sam počeo markantnim njezine grudi preko plastičnom folijom, a zatim joj trbuh, bedra, donji, i natrag. Kao što sam povećao intenzitet mojih udaraca, počeo sam vidjeti oznake na njoj glatku kožu kroz jasno plastične folijom čahure. Ona yelped i stenjali svaki put prekidač sletio. Njezine grudi i leđa i bedra postala prekrivena malim welts.
Ispuštanje prekidač, i grabbing drugi kondom, rekao sam, "dodir nožnim prstima." Kao što je pognut sam lubed moj penis, a ušla je u magarca.
"Oh!" ona grunted, 'O, da! Jebote moje dupe, Učitelju! Jebote je teško, to funta! Bio sam sretan da zadovolji njezine potrebe.
Nije trebalo dugo. Ona je počela gospođe za druženje  roktati i tresti. "Mogu li sperma, učitelju?" ona molila.
'Da,' odgovorio sam, 'cum teško, moj kurva. " Počela seks sa macehom  eksplodirati i mlaz vode, gunđanje i trese i ispijanje podu pod njom, kao što sam nastavio ramming joj dupe.
'Oh, ooooh! ona stenjali.
Nakon što je napravio bi lijepo malo bazen na moj Dungeon podu, sam je ustao i izrezati plastične folijom čahura od nje. Sam je na čelu zglob St. Andrews križ, te je njezin stav protiv njega, mi okrenut. Ja shackled i priložene joj zapešća i gležnjeva na križ, i čvrsto uzduž i poprijeko njezin torzo, ruke i bedra u 'palac lancu. Bila je posve bespomoćna.
Sam pokupila tri teške isječke te ih gospođe za druženje pričvrstiti joj bradavice i klitoris. Ona je zadrhtao kao što sam smještena svatko. Oni su bili vrlo jaki, proljeće-naprćen isječke.
Sam pokupila moj teških flogger bizona kože.
'Ja želim da se predaju ", rekao sam. Počeo sam šibati njezine grudi i vagina. Sam se preselio puše u smjeru kazaljke na satu brojač trokut, desne dojke, lijeve dojke, i maca, slijetanje pada izravno na teške isječke. Ona je potresao protiv lanaca, grunting, i oplakivanje uz svaki štrajk. JA je zadržao do neprekidan ritam, čime se jednim udarcem da svaki isječak zaredom, uokolo trokut. Nakon nekoliko minuta, ona je stenjao i vapi sa svakim udarcem. Nakon nekoliko minuta više, znao sam da je ona dostizanje njezine ruba.
'Točka, moj ljubimac ", rekla sam. 'Točka dolje četrdeset-devet. "
Sada, kao i svaki udarac sletio, ona broji dolje. Ona je postala teže i teže za nju uzeti, a ona počela cviliti od muke sa svakom štrajk teške kože pada. Kad je navršila dvadeset i pet godina, rekao sam, "Dah duboko i prepustite."
U vrijeme sve četrdeset devet štrajkovi su bili gotovi, ona je otišla da joj granice, pa i šire. Ona je predao joj ja, a pala u potprostor. Ja bih došla do ruba, a ona ga je suočio, i otišao izvan nje.
Ja uklonjena kliješta, jedan po jedan. Kao što sam ih objavio, vikala je u boli. Kako bi se olakšala bol, ja lizali i isisan joj bradavice i klitoris, jedan po jedan, kao što sam otvorio i izvući svaki kliješta.
Tada sam uklonio široka lanaca i okova joj obvezujuće, a njezin je pomogao s križa, ja omotan moje ruke oko leđa joj vrat, vuče ju zatvoriti."Ti su vrlo ugodan moj ljubimac", rekla sam.
Nakon toga sam joj rekla da stavi na leđa podstavljene katu, a ja sam počeo koristiti vibracije na njezin klitoris. Njeno tijelo je pokriveno u znoju. Kao što sam joj vibed, počela je stenjati. Ja polako klizila prstima u njoj pička: prvi, a zatim dva, tri, četiri. Zgrabio sam bocu lubrikant, i natopljena moje ruke. Sada moj palac pridružio prstima. Ja vibed njezin klitoris i polako radila svoje ruke dublje. Ona stenjali u užitak. Na kraju moje ruke skliznula u njoj pička do ručnog zgloba.
'Da!' plakala je, "staviti ruku sve u! Molim te! '
Počeo sam slajd ruku unutra i van, doslovno šaka joj jebote, kao što sam radio njezin klitoris s vibru. Ona je počela roktati i drhtati.
'Neka ti rob orgazam, učitelju?! " plakala. 'O molim Učitelju! Trebam orgazam! '
'Da kurva! " Ja zaurlao. "Prepustite se! Orgazam za mene teško! '
Ona je počeo špricati i tresti. "Jebi me rukom, Učitelju! Oh, ja sam orgasming! ' To je bio dubok, intenzivan orgazam, ide na dugo minuta. Ona je počela tresti i drhtati nekontrolirano. "Oh, oh, oh da!" plakala. Do vremena je završila, ona je stvorila još jedan, čak veći lokva. Ja izdvajali moje ruke iz njezina pička, i staviti na stranu vibru.
"Ti si prekrasna, moj ljubimac", rekao sam, kako sam lagano sisao i grickaju joj bolne bradavice, i pomiluje joj klitoris s moje strane. Bio sam siguran da je najintenzivnija orgazam sam joj dao do sada.
Sam ustao s poda podstavljene, i rekao: "Dođi." Sjedaš u stolac u blizini, rekao sam, "Suck moj penis. '
Ona je porasla na koljena i počeo me uzeti u usta njezina. Sam da joj klanjati moj penis za nekoliko minuta, gura prema dolje joj grlo i lizanje moje loptice i magarac. Ona nije bila dugo prije nego što sam bio potpuno uspravno. Ona gurgled i gušili na moj penis dok je gurnula je duboko dolje joj grlo.
"Dobra djevojka", ja purred. Bilo je vrijeme da zajebavati joj ponovno.
"Ustani na stol za masažu, na leđa," ja zapovjedio. Stavio sam na kondom i održava gležnjeva u zraku na rubu stola, a zaronio moj penis u magarca.
"Oh, oh da!" ona stenjali. "Jebi moje dupe! '
Sam mi je snažno tuklo joj teško, vrlo teško.
"Stisnite maca kao čvrsto kao što možete", rekao sam joj. Ona je stisnuo joj pička mišiće, što joj dupe stezaljke dolje na moj penis, i počela roktati i uzdiše.
'Oh Učitelju! " plakala. "Smijem li sperma? Mogu li sperma opet? "
'Da,' odgovorio sam, i njezin špricati počeo pucati visoko u zrak. Njezina tekućine prsnuti joj maca, spurting barem pješice ili dva u zrak. To je kao da mi slutty ljubimac je pišanja.
Ona grunted, i squirmed i stenjali. Briznuti pucao i sletio na svoj trbuh, sise, čak i lice. To natopljenom moje noge, i stol, i vrlo veliki bazen formirana na katu ispod.
Kad joj drhti oslabio, ja sam odustao od gospođe za druženje magarca, i njezina pomogao joj noge. Je uhvati za zglob, ja sam je dovela do velikog pločica tušem uz moju sobu. Mi obasuo zajedno. Nakon što je oprana i sušen mene, i sama sam vodio ju je natrag u tamnicu, i da joj očistiti lokve ona bi napravio. Nakon što je učinio, rekao sam joj oblačiti. Konačno, ona je došla i prezentirani pred mene na koljena.
Uzimajući ključ, ja otključan katanac, i ukloniti ovratnik od nje vrata. 'Ovo je moje najmanje omiljeni dio, moj ljubimac ", šapnuo sam joj u uho, kao što sam gladio joj kosu. Ponudio sam joj ruku i ona poljubi, a ja sam joj podigao na noge.
Sam je otišao do ulaznih vrata.
'Hvala ti Majstor ", rekla je.
'Veselim se našoj idućoj sjednici, moj ljubimac ", rekla sam, a ja sam joj poslao na putu.

Нема коментара:

Постави коментар